VinterUlv Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei, kjøpte meg en Microsoft Intellimouse 4.0 for ca 3-4 måneder siden. I løpet av de siste 2 månedene har musa begynt å bli mer og mer trasig med museklikkinga. Det vil si, jeg klikker -> ingenting registreres. Dobbeltklikk kan jeg nesten bare glemme, da må jeg klikke 4-5 ganger. Jeg har ikke forandra noe særlig på klikkehastigheten, og jeg har den siste driver'n. Er det noen som har hadd lignende problem? Er det noe man kan gjøre med dette eller må man bare kjøpe seg ny mus (f.eks. Logitech MX....). Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 To kamerater av meg har samme problemet, og de har hatt musene i en stund. Hvor lenge er jeg ikke sikker på, men det er kanskje 1 år? :S Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Fant faktisk løsninga på dette lille dilemma. Av rent flere grunner bestemte jeg meg for å avinstallere WinXP SP2, og nå funker musa smertefritt igjen... SP2 Edit: Må inrømme at jeg skjemmes litt for å ikke ha tenkt på sammenhengen tidligere. Legger inn sp2 uten å merke at musa blir føkka.. Endret 29. oktober 2004 av VinterUlv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå