Vizla Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Når jeg kjører cs: 100% cpu-usage, men ikke no problem med grafikk eller hakking. Doom 3, samme problem, 100% cpu-usage, men ikke no problem med grafikk eller hakking. Derimot i farcry, 10-20% cpu-usage ( alt satt på high, og AA ) sykt god grafikk, ingen hakking. At cpu'en kjører 100% kjør meg forsåvidt ikke noe, pga. den aldri blir for varm eller lignende, men den SKAL jo ikke være 100% ( den var det ikke før når jeg kjørte mx420, nå har jeg forøvrig GW6800LE softmoddet. ) CPU: Northwood 2.6 klokket til 3.1, 512kb cache. Endret 17. oktober 2004 av Vizla Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 noen som har vært borti det, eller har noen tips / løsninger på dette.. ? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 De fleste spill bruker alt de kan av CPU, uten at dette betyr at de sliter med å få nok regnekraft. Ting er som det skal være - slutt å bumpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå