above Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei. Jeg har litt problemer med å få connecta til YHub serveren min i Dc++.. Når jeg var på lan så lagde jeg en Yhub og connecta til den i Dc++ for å se om det funket og det gjorde det! Men problemet er at jeg ikke får gjort det her hjemme! Jeg har alt riktig i instillingene og ja, porten er åpnet! Noen som har en idè til hvordan jeg kan få fixa det? Takker for vsra på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Mener å ha lest en plass at du må aktivere active mode for å kunne koble til din egen ip. Lenke til kommentar
above Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 JA, men problemet er at andre ikke får connecta til meg heller Lenke til kommentar
Instict Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 prøv å skriv maskin navn istedet for ip.. evt 127.0.0.1 Lenke til kommentar
aaabbb666 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Er du sikker på at du har åpnet porter da ? Lenke til kommentar
above Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Ja, jeg har åpnet port: 411. Men funker fan meg ikke! Nå er jeg kansje iritert her! Funker å connecte til 10.0.0.2 , men når andre skal connecte og jeg connecter til ip: 80.****** fra en annen pc i huset og andre som jeg har spurt som kan teste, så funker det ikke!!! Noen som har peiling på hva dette kan være? Lenke til kommentar
Neogeno Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Uinstaller hele driten og prøv å last det ned på ny. Ellers laster du ned ptokax hub eller hva den heter. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 sikker på at du har konfigurert den til internett da?? og ikke lokalt nettverk.. forresten er PtotaX enklere i bruk! Lenke til kommentar
above Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Alt er i orden Jeg skifta bare port til 9000 så funka det på flekken Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå