AQUAMAN Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) jeg kjøpte meg trådløst nettverk til min laptop(d-link 624 ,airplus extreme G) for et par dager siden,. mitt problem som jeg ikke skjønner noe av er at helt uten videre så blir jeg fra koblet nettet, og noen ganger så går det 5 min før jeg er pålogget igjen,og noen ganger kan det gå opp til 1 time. Jeg har sjekket nettforbindelsen min ved å koble til nett på den vanlige måten(kabel fra data og inn i moden)og da fungerte alt som det skulle. Jeg ville satt meget stor pris på hvis det er noen der ute som kunne ha hjulpet meg med dette problemet Endret 17. oktober 2004 av AQUAMAN Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kva klientkort sitter du med? Viss det ikkje er eit Dlink SuperG kort og du ikkje har tatt ut SuperG funskjonen på routeren kan du oppleve slike nettdrop. Min antagelse kva som skjer då er at vil routeren "prøve" å gå opp i superG med kanalskifte og der var du ute av nettet. Hadde problem med min eigen 624 men då i blanda nettverk (alle G men ulike merker og produsenter) Etter at SuperG var disabla så har det ikkje vore ustabilitet her i gården. mvh JanEirik Lenke til kommentar
AQUAMAN Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 jeg kjøpte en pakke,. det kortet jeg har i laptopen er av (DWL-650G)d-link air plus Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kjører du WinXP SP1, så kan det ofte lønne seg å disable Wireless Configuration Manager i Kontrollpanel - Administrasjonsverktøy - Services/Tjenester, og bruke konfigurasjonsvertøyet som følger med nettverkskortet i stedet for. Noen ganger må dette verktøyet installeres manuelt, hvis det ikke installeres automatisk under WinXP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå