NoT Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Har bærbar pc av typen Acer TravelMate 212TXV og har et ganske stort problem med skjermen.. Hver gang jeg slår den av vil den ikke på igjen.. Det som er litt merkelig er at dersom du holder lys rett på skjrmen kan du skimte at det egentlig er liv i skjermen, men det ser ut som om kontrasten og fargene er skrudd helt ned. Hadde store problemer i begynnelsen og da slo jeg den bare av og på helt til den kom seg, men nå har eg oppdaget at viss jeg slår maskinen på og av dvalemodus så kommer skjermen seg igjen.. Det virker nesten som om skjermen er i dvalemodus etter jeg har skrudd PC-en på. Er det noen som har opplevd det samme? Har installert nytt OS kjørt recovery cd også, så er jævlig redd for at den er noe hardware feil.. Takk for svar.. [ Denne Melding var redigert av: [L]337-Zonic på 2002-05-20 11:28 ] Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Ja, har hatt det samme problemet. Lever maskinen der du kjøpte den så reparer de den på garantien. Pc en min funker helt fint nå :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå