Clerion Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Verdens festeste moped. Noen som deler denn meningen med meg??? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) He he, ingen tvil i min sjel... Har en slik selv som jeg driver og restaurerer, og en zr 50 sk som jeg skal bruke som vintermoped... Har en 50mm malossi med 21mm dellorto gasser og effektanlegg som skal på så snart jeg får tak i en turtallssperre.. Endret 17. oktober 2004 av Surre Sprett Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 [quote name='Surre Sprett' date='18/10/2004 : 00:19'] He he, ingen tvil i min sjel... Har en slik selv som jeg driver og restaurerer, og en zr 50 sk som jeg skal bruke som vintermoped... Har en 50mm malossi med 21mm dellorto gasser og effektanlegg som skal på så snart jeg får tak i en turtallssperre.. [/quote] Har min orginal, slites noe jævlig med trim... Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Må desverre melde at jeg har skaffet meg en annen drømmemoped, det er en syttitalls Honda CD 50, med firetakts motor og greier. Men kommer fortsatt til å bruke ZR'n til vanlig bruk.. CD'en er ikke noe man bruker daglig, helst bare på finværsdager. Og angående trim: Kunne ikke brydd meg mindre, ytelsen oppveier slitasjen til de grader.. Hvor fort tror de at de går originalt i Japan? Tror du ikke de slites der da? For ikke å snakke om i India, der kjører de med hele familien, svigers, naboen, og en geit på mopeden, skulle likt å sett den plombert til EU-standarder.. :!: Hondaene mine: Link til større bilder i signaturen. * Og dere som skal syte og klage over at jeg bumper en gammel tråd, vennligst hold det for dere selv, det måtte bare ut. Endret 3. desember 2004 av Surre Sprett Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Må desverre melde at jeg har skaffet meg en annen drømmemoped, det er en syttitalls Honda CD 50, med firetakts motor og greier. Men kommer fortsatt til å bruke ZR'n til vanlig bruk.. CD'en er ikke noe man bruker daglig, helst bare på finværsdager. Og angående trim: Kunne ikke brydd meg mindre, ytelsen oppveier slitasjen til de grader.. Hvor fort tror de at de går originalt i Japan? Tror du ikke de slites der da? For ikke å snakke om i India, der kjører de med hele familien, svigers, naboen, og en geit på mopeden, skulle likt å sett den plombert til EU-standarder.. :!: Hondaene mine: Link til større bilder i signaturen. * Og dere som skal syte og klage over at jeg bumper en gammel tråd, vennligst hold det for dere selv, det måtte bare ut. Må desverre si at en slitesterk gammel og god SuZuki Zr 50 sl banker alt. Men det er jo min mening da. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hehe - hadde en Suzuki ZR selv jeg for maaange år siden. Var vel en 86-modell eller noe - den som hadde chopper-light-looken (het kanskje SL?) Digga den mopeden Endret 7. desember 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Hehe - hadde en Suzuki ZR selv jeg for maaange år siden. Var vel en 86-modell eller noe - den som hadde chopper-light-looken (het kanskje SL?) Digga den mopeden Diggbar...........Ruler gata med den Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Hehe - hadde en Suzuki ZR selv jeg for maaange år siden. Var vel en 86-modell eller noe - den som hadde chopper-light-looken (het kanskje SL?) Digga den mopeden Min er forresten 88 modell. Lenke til kommentar
Bull_Dogg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 har en slik moped jeg da...hehe Suzuki ZR 50SL Den æ sååå feeet.... men synn at jeg varmeskærte 45mm min da...pluss at CDI boksen er gåen koster jo flesk å kjøpe den ny.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå