Fl@meboy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Noe eg må være forsiktig når eg skal bygge pc....fordi eg skal bygge en nå snart...så lurer på hva eg skal være forsiktig med???? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 - aldri ta på komponentene før du har sikret deg mot statisk elektrisitet (ta alltid på noe metall først f.eks.) - aldri bruk makt ved bygging. - gjør en skikkelig jobb, ikke ta snarveien med kun et par skruer mellom hovedkortet og hk-brettet! - onter cpu, ram og cpu-kjøler på før du tar hk'et ned i kabinettet. Lykke til! Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det er også ofte slik at RAM-brikkene er litt vriene å få inn. Det kan hende du må bruke litt makt når det skal utføres, men vær forsiktig. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Husk å montere kjøleribbe rett vei. Husk også å ha på kjølepasta viss det ikke er påført kjøleribba. Husk å montere alle ledninger på rett plass. Lykke til. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Følg manualen!!! Både når det gjelder installasjon av hardware og innstallasjon/konfigurasjon av BIOS/software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå