Rykende_Kaffe Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jepp! Allmen er ikke noe shov!Men men! det går mange fine kvinns på allmen da! som regel... jeg vet hvorfor kan de ikke gå andre linjer arrrrg Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 hvorfor kan de ikke gå andre linjer arrrrg Fordi vi vil ha alle sammen. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Starte bedrift for fullt, fortsette mine studier i Australia (slutten 2005) og stase på "livet" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Begynne på VK2, kjøpe en haug med nye filmer og gjøre det bedre i løkkecup. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Slite ræva av meg på VK2, kjøpe en haug med nye filmer og ikke klare å gjøre det bedre i løkkecup. Fixed Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Skal gå vk2 almenn. Tar vel også lappen tenker jeg, men ellers så fortsetter vel livet som før... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Slite ræva av meg på VK2, kjøpe en haug med nye filmer og ikke klare å gjøre det bedre i løkkecup. Fixed Pøh. Det kan ikke gå verre i løkkecup, egentlig. Vinner vi én kamp, er det bedre enn før. Når det gjelder skolen, er VK2 null problem, baaabbyyyy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Når det gjelder skolen, er VK2 null problem, baaabbyyyy. *le rått og glede seg* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Når det gjelder skolen, er VK2 null problem, baaabbyyyy. *le rått og glede seg* Jeg er kjempesmart! En IQ-test på internett sa det. Så det så. Tenker at du føler deg passe dum nå, ja. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg frykter døden. det gjør jeg stadig jeg også. men jeg tror nok livet til neste år kommer til å bestå av mye det samme som dette dvs. for det meste sitte på ræva hjemme hos en kamerat, røyke, drikke cola og spille videospill av no slag. og lete etter fest og drekke i helgene Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Tenkte jeg skulle begynne med oppkjøringa til bil neste år. Men det ser ut til at jeg må droppe det helt og vente litt til jeg har litt mer penger. Prisen og timene øker jo den 1. Januar 05 Samt at jeg forhåpentligvis blir elektriker lærling også til neste år Endret 6. november 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) At jeg ikke skal leve da.. Sykdom? Endret 6. november 2004 av Junkfood Junkie Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Det jeg tenker om neste år er så mangt: Pappa for første gang gleder jeg meg enormt til. Håpe på at IT-markedet virkelig eksploderer. Få spillt mange nye kamper, og en ny sesong starter. Og at det ellers går bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå