Gef Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Begynner å ta lappen nå snart. Får den ikke før neste år, så da blir det vel endel kjøring her og der. 18års dagen skal selvfølgelig markeres. Skal til Canada (forhåpentligvis) i sommer og til Spania. Få meg en jobb i tillegg til skole. Fullføre vk1 med gode karrakterer Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jobb vil jeg tro. tjene litt penger så er det pc shopping Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Få meg en ny jobb i utlandet og flytte dit er vel det jeg håper - sitter dog åpen for å flytte utenlands når som helst. Uansett skal jeg ha meg en ny jobb Ellers blir det vel det vanlige. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ehem.. 2006 er året da følgende skal gjøres: Få meg en jobb! Få gode karakterer så jeg kommer meg inn på medier og kommunikasjon (i Bodø) Bygge muskler minst 3 ganger i uken Finne en hybel med 10 mbit (as if) evt. plain bredbånd Ble nesten som et par nyttårsløfter dette her.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det blir garantert et bedre år en sist år.... det er alt eg har å si om neste år Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg skal hovedsaklig bare prøve å overleve og holde meg i en akseptabel mental helse, resten får vi ta det lit som det kommer med. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 2005? Skal kjøpe meg ATI Radeon R500/R520 Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Lyst til å flytte til Oslo .. Kanskje jeg flytter inn hos min onkel.. eller deler en hybel med noen. Gidder hvertfall ikke være i denne bedehusbyen no særlig mer Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Lyst til å flytte til Oslo ..Kanskje jeg flytter inn hos min onkel.. eller deler en hybel med noen. Gidder hvertfall ikke være i denne bedehusbyen no særlig mer Hoho.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Håpe jeg begynner med fast arbeid..Flytte sammen med kjæresten. Få meg bil Åja...tenkte på og ta en tann-bleking Har du blitt sammen med damen igjen? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 neste år skal jeg kjøre rundt på min (forhåpentligvis) nyinnkjøpte moped med vennene mine kanskje vil jeg få meg en dame det hadde vært fint Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 neste år skal jeg ta over verrrden muhahahahaha!!!!!!!!! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Flytte inn sammen med kjæresten, forsette å studere etter ett års pause, kjøpe meg ny bil og muligens ta opp lån til en motorsykkel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Være russ, kjøre bil, lage film, bygge pc, reise, militæret. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) neste år skal jeg ta over verrrden muhahahahaha!!!!!!!!! Lær deg grammatikk først du! Til neste år skal jeg vel finne meg ei krykke (dame), drikke umennskelige mengder alkohol, skaffe meg Ofp 2, begynne på allmen vk1 og forhåpentligvis være med PSION til Roskilde! Edit: Onkel Leif den rakkeren! Endret 18. oktober 2004 av Dr. Panda Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Om vinteren: stå på ski, data data , gå på skule og ein del meir ja Våren: Data data.,, gå te fjells, bada litt,, jau Sommaren!!! : Bada, bada, fjelltur, lan...,Data, lesa, grua meg til skulen ijen Haust...: masse rart gleda meg te vinteren Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ta fagbrev, ta allmenn påbygg, kanskje flytte til en annen leilighet (helst med en jeg er veldig veldig glad i ), og forhåpentligvis vinne i lotto Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ta fagbrev, ta allmenn påbygg, kanskje flytte til en annen leilighet (helst med en jeg er veldig veldig glad i ) Ok.. tar hintet! Flytter gjerne inn med deg jeg! :!: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ingen søte jenter som bor i Oslo og som vil ha 1 sterk sørlending med feeeet hanekam boende på soverommet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå