Clerion Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har tenkt endel på hva jeg skal gjøre til neste år. Hva tenker dere å gjøre? Lenke til kommentar
robB Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva har du tenkt på da? Har ikke tenkt på hva jeg skal gjøre til neste år, det blir sikkert masse det. Stå på snowboard, gå på ski til fjells osv. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Spise og sove. Ellers fiske litt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Jeg skal kun jobbe, tjene penger, flytte inn i min nye leilighet som står ferdig den 17 januar, slappe av, nyte livet. Kanskje jeg prøver å finne meg ei frøken å slå meg til ro med. Føler det er på tide å etablere seg nå. Edit: Må jo ikke glemme at jeg skal på Roskildefestivalen igjen da Endret 17. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 [quote name='robB' date='17/10/2004 : 21:20'] Hva har du tenkt på da? Har ikke tenkt på hva jeg skal gjøre til neste år, det blir sikkert masse det. Stå på snowboard, gå på ski til fjells osv. [/quote] Tenker og kjøre mye moped. Kanskje kjøpe meg en ny mobiltelefon Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja, og drikke, det glemte jeg. Vann altså. Nei, seriøst. Ingenting, kanskje bortsett fra å lese historie, sitte her på forumet (som jeg sa, ingenting), spille spill, og masse ting som ikke er interessant eller skoy. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Jeg tenker på at jeg skal jobbe og tjene penger, og IKKE være i forsvaret lenger , ahh, 2005 kommer til å bli et fint år Endret 17. oktober 2004 av kjexter Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Har ikke tenkt noe spes. Tar det som det kommer.. Edit: jeg tenker egentlig ikke så mye.. Endret 17. oktober 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tenkte jeg skulle gjøre en bedre innsats når det gjelder studieretningsfagene mine og så har jeg egentlig ingen spesielel planer annet enn at jeg skal ta lappen for bil Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ca. akkurat det samme som i år, pluss bilkjøring og egenhendig ølkjøping. Og diverse turer og sånt som jeg ikke fikk gjort i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Uff, må vel ta billappen. Ellers skal jeg spille Lotto som en gærning, i håp om at 20 uventede millioner gir meg muligheten til å droppe VK2 og flytte til Hawaii. (Eller kjøpe en hamburger på McDonalds, spare 10 kroner og flytte til Hawaii, selvsagt. ) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Håpe jeg begynner med fast arbeid.. Flytte sammen med kjæresten. Få meg bil Åja...tenkte på og ta en tann-bleking Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hmm...skal fortsette å prøve å få livet mitt på rett kjøl igjen. Har slitt med ting og tang de siste årene.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hmm...skal fortsette å prøve å få livet mitt på rett kjøl igjen. Har slitt med ting og tang de siste årene.... Ditto! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg skal avslutte skolen (JA!!!), og forhåpentligvis ta meg et friår der jeg slipper unna militæret og får tjent noen kroner i en budjobb eller lignende. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg skal avslutte skolen (JA!!!), og forhåpentligvis ta meg et friår der jeg slipper unna militæret og får tjent noen kroner i en budjobb eller lignende. Pokker heller ja... Militæret... Tviler på jeg får et fri år til Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Neste år skal jeg ta lettmclappen, og skal ha meg lettsykkel. Blir endel turer neste år Skal gjøre det bedre pås kolen og Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Starte på universitetet/høyskolen eller flytte til utlandet for å studere der. Skal prøve å få reist så mye som mulig før den tid. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Bli ferdig med det hersens VK1, og få noenlunde bra karakter i de fleste avgangsfaga Ellers bare chille, reise til syden osv, før jeg tar fatt på det forhåpentligvis bedre VK2 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 At jeg ikke skal leve da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå