Eirik-h Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Må man bestille en vare ifra datakjeden.no eller kan man bare komme til dem i oslo og kjøpe varen? Jeg skal kjøpe 256mb rs-mmc. Og skal til oslo på tirsdag. Må jeg bestille av de før jeg kommer dit, eller kan jeg bare stikke innom de og kjøpe? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Datakjeden er ikke en nettbutikk, kun vanlig butikk. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 dvs at du behøver ikke bestille noe som helst, men du har muligheten, og du kan sjekke hva de har på lager på sidene dems.. Det samme gjelder for flexi-data i Bergen, men de tar i mot ordrer som en netbutikk, men de er en "over-disk-butikk".. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Så da bør jeg bestille så jeg er garantert å få varen? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ja, hvis det er en vare de har få av på lager, så er det nok lurt å bestille.. hvis du ikke vil ha varen likevel er det ingen problem å avbestille, så du taper ikkeno på å bestille.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå