Superslask Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 CPU, harddisk og muligens RAM kan vel umulig være flaskehalser her. alle disse klarer å operere mange ganger raskere enn du kan brenne en CD/DVD. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) I den versjonen av nero som jeg har, står det i værtfall noe om å brenne flere cd-r/DVD-R på ei gang... Støtte for flere brennere altså.... Edit: Skal ta å finne screenshot eller no seinere i dag.. Endret 19. oktober 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Jeg har i det siste brent ut noen image filer av Mandrake, brukte da 2 brennere samtidig. Den ene er en NEC DVD brenner, den andre en Asus CD brenner. Brente riktig nok bare i 16x, og det fungerte perfekt, ingen ustabil buffer, ikke høy CPU heller. Begge brennerne står på samme IDE bussen. Maskinen min er en XP1800+ med 512 MB ram. EDIT: Glemte å nevne at jeg brente forskjellige image'er på de 2 brennerne.... Endret 19. oktober 2004 av Eddie123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå