Creeping_Death Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Og nå kommer vinteren.. Snowboard..pc...masse deilig mat og ja langrenn : Blir digg det oxo er jo egentlig ikke uenig da... men sommern er best! glær mæ til å fly ned løypene i trysil, også så inn til badstu da er livet er godt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Min sommer 2004: Sommerlåta: Dyrepark-sangen Sommerdrikken: Watercooler-vannet på kontoret i Dyreparken Sommerbaben: Trine i Dyreparken Sommerstedet over alle i år: Dyreparken! Sommermaten: Tigerburger med BBQ saus i dyreparken Jeg jobba i dyreparken hele sommeren, hadde nesten ikke fri og har brukt opp alle pengene jeg tjente. Wuhu! Nesten likt her: Sommer sang: kaptein sabeltan sangen Sommerdrikk: Vann Sommersted: Dyreparken; på kjøkkenet på klovn Sommermaten: Fløtepoteter med laks Sommersang: p4 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sommersang: En eller annen teknoting, fra teltlanet Sommerdrikk: 5liters dunk med imsdal Sommersted: Teltlanet(forøvrig et hagetelt slått opp på terassen til en kamerat Sommersted #2: Vënaren (er det slik du staver den der store innsjøen i Sverige? ) Sommermat: Grandiosa og ostepoprester Sommerbabe: Må vel være dama på min desktopwallpaper Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Sommerlåta: Jim Stärk - Morning Song Sommerdrikken: Newcastle Sommerbaben: Kjæresten min Sommerstedet over alle i år: Utøya Sommermaten: Svidd biff Ellers så må jeg nesten ta med roadtripen til Gøteborg med lånt pappa bil (vi skulle på hytta, yeah right). Endret 18. oktober 2004 av olsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sommerlåta: Evil Tordivel - A Fine Young Man Sommerdrikken: Cola Sommerbaben: Kjæresten Sommerstedet over alle i år: Hjemme i kjellern Sommermaten: Hamburger En til de grader overdrevet pc-sommer. Blir Hellas for alle penga neste år. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sommerlåta : Palace of Pleasure - Ville hester (dog maroon 5 gikk meg på nervane og) Sommermaten: Indrefilet av hjort + stekt champignon og løk + salat + bakt potet... Sommerdrikken: Cola Sommerbabe: Kjæresten Sommerjobb: Klargjering i Bilforretning Sommerbil: BMW 530 D (jobba hos bmw forhandler ja.. ) Sommersted: Home sweet home. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sommerlåta: Flipside Stratosphere - TG02 Opening Sommermaten: Husker ikke Sommerdrikken: Is-te Peach Sommerjobb: nei. Sommerbil: BMW 325i M-Tech E30 Sommersted: Risør. Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sommeren 04 var det året vi kjørte til Spania. Må nevnes at vi fikk låne leiligheten til svigers i 3 uker (6 km utenfor Benidorm), samt at min bedre halvdel har firmabi! Turen skulle gjøres så billig som mulig, så fly var utelukket. Båt ble etterhvert også utelukket, for de har jo laget så innmari fin bro fra Sverige over til Danmark. I og med firmabilen så sparte vi en del kroner på å utelate både fly og båt (kunne jo bare fylle på Shell stasjonene uten kostndad), men etter 38 timer i bil så ble vi en erfaring rikere. Neste gang spanderer vi på oss ferja til Kiel....blir tross alt 100 mil kortere og kjøre. 350 mil hver vei, men noe reisebrev får dere ikke. Mange av dere har sikkert vært på Lan, og vært så slitnel at kvalmen og frysninger tar overhånd. Prøv å kjør bil på spanske mtorveier den tilstanden....... Når vi kom frem så hadde vi en gnistrende ferie! PS: En feriepakka Avensis gjorde faktisk 200 på autobahn, men 160 var marsfarta! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Sommerlåten: Den forbanna O-Zone-låten Sommerdrikken: Hero Cassis Sommerbaben: Sommerstedet: Zeewolde, Nederland Sommermaten: Grillet kyllingfilet + masse tilbehør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå