Ni kon Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Da er sommer'n-04 dessverre over, og mens vi gleder oss til sommer'n-05 kan vi mimre den som var. Her er min liste over sommer'n Sommerlåta: Venke Knutson - Kiss Sommerdrikken: Ringnes øl, helst i 0,4 glass med en skive sitron i. Sommerbaben: Jessica Rana Sommerstedet over alle i år: Hvaler Sommermaten: Ovnsbakt Laks m/ tilbehør Lenke til kommentar
robB Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) -Sommersteder: Sandefjord,Lom,Bud,Minnesund og Voss. -Sommerlåter: Anastasia, It's an mad mad summer(husker ikke hva hun heter som har laga den sangen) -Sommermaten: Pizza. -Sommertingene mine(eller hva jeg gjorde på): Var og fant smaragd i Minnesund, badet med brennmaneter i Sandefjord, vi merka at batteriet på bilen kokte når vi hadde kjørt litt forbi Voss(husker ikke namnet på plassen) , så vi måtte overnatte der på ein campingplass. Neste dag kjørte vi tilbake til Voss. Der fant vi ut at vi kunne bare kjøpe ny bil, så gjode vi det. Kjørte heilt heim igjen med to biler. Sov heime, neste dag reiste vi rett til Lom så kjørte vi videre. Det var ein dramatisk sommer. Men en fin en også. Endret 18. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hmmm.. Lan og bade hver dag, er det beste jeg husker fra sommeren. Ellers har det bare vært å slappe av. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Sommerlåta:ole van dansk-how i wish Sommerdrikken: iste, med ferskensmak(på sånn 1.5 l flaske) Sommergutten:Scooby doo(fikk det navnet grunnet store, kjærlige øyne ) Sommerstedet over alle i år:Alanya og rundtjønna/storsandtjønna! Sommermaten: skalldyr..nam nam *me miss the summer * Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Min sommer 2004: Sommerlåta: Dyrepark-sangen Sommerdrikken: Watercooler-vannet på kontoret i Dyreparken Sommerbaben: Trine i Dyreparken Sommerstedet over alle i år: Dyreparken! Sommermaten: Tigerburger med BBQ saus i dyreparken Jeg jobba i dyreparken hele sommeren, hadde nesten ikke fri og har brukt opp alle pengene jeg tjente. Wuhu! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Sommerlåta: Låten heter "The set up". Husker ikke hvem som synger den, men den var fet å høre på når vi cruisa i sånn åpen bil med vind i håret på vei til Ulvøya Sommerdrikk: Vikingfjord og Bacardi med vannmelonsmak Sommergutten: Egentlig må jeg vel si typen. Men i hemmelighet sier jeg han digge gutten som var så drop dead gorgeous på stranda. Faen for en heftig kropp Sommerstedet: Huk. Aldri noen brennmaneter og elsker å kjøre den bussen der. Alltid masse japanere som vil ta bilde. Sommermat: Kylling med gresk dressing. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Sommerlåt: Royal Gigolos - California Dreamin Sommerdrikk: Corona (by the beach, splendid), Smirnoff Ice Black Sommerdama: Random french girl Sommerstedet: Collioure, Sør-Frankrike Sommermat: Lasagne Bolognaise m/ rødvin Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Sommerdrikken: Captain Morgan/Cola Sommermaten: Div grillmat Sommerlåten: Den forbanna O-Zone-låten Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Sommersted: Roskilde 04 Sommerdrikk: Tuborg Sommerlåt: /ignore..kremt. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Aberdeen, London og Lyngdal tur på, alt gjort på 18 dager. Og masse bading. Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sommerstedet over alle i år: Hvaler åhhh, det er der jeg bor ble nesten litt stolt... hvaler sommermat: Sommerkottelett, og spareribs fra danmark sommerdrikk: Lipton icetea pose, vodka, gjerne sammen sommersted: Hvaler sommerlåt: hele sommer cden min, eks idyll Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Aberdeen, London og Lyngdal tur på, alt gjort på 18 dager. Og masse bading. Lyngdal? Verste sted på jorda Lenke til kommentar
knutby Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sommersted: New York Sommerdrikk: Iskald appelsinjuce Sommermat: Spagetti Sommerlåt: O-zone Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Sommersted: hjemme på hybelen Sommermat: samme som resten av året Sommermusikk: samme metalen som resten av året Sommerdrikk: Cola (som resten av året) Sommeren er oppskrytt, la vinteren komme! Endret 18. oktober 2004 av Bitex Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sommersted: Hole in the sky Sommermat: tja.. øl spist med gafel? gjelder det som mat? Sommermusikk: Kreator - Violent Revolution Sommerdrikk: ØL!!! jo da. grei nok denne sommeren. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sommersted: Namsos Sommermat: Grillmat , mmm, misa miss summer Sommermusikk: Euroboys - one-way street, d var summertunes d Sommerdrikk: Cola, Always Coca-Cola Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sommersted: Hytten.. Sommermat: Grillete Hot dogger og flintstek på grill. Sommehenning: Fikk meg båt Sommersang: Dragostea din tei Sommerdrikk: ISKALD Cola og Solo (ikke blandet) MED Isbiter i. Alt i alt, en ganske bra sommer, men det gikk altfor fort! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sommersted: Kristiansand Sommermat: Flintstek Sommerdrikk: Isbiter med cola Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Sommermaten: Taco : Sommersted: sverige( kosterøyene) Sommerkos: Vanilje is med varm sjokolasdesaus Og nå kommer vinteren.. Snowboard..pc...masse deilig mat og ja langrenn : Blir digg det oxo Endret 18. oktober 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå