FuzzFuet Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Kan jeg overføre VHS filmer til DVD med Sapphire Radeon 7500? kortet har en VID utgang så jeg setter inni en overgang som gjør den til en gul kontakt sån som er frampå TV'en! (Dere hveit sikkert hva jeg mener ) Endret 17. oktober 2004 av LockNess Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvis kortet støtter at du streamer bildet fra tven til pcen, kan du vel ta opp vhs på pcen og brenne det ut etterpå. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Hvis kortet støtter at du streamer bildet fra tven til pcen, kan du vel ta opp vhs på pcen og brenne det ut etterpå. Hva mener du med "streamer"? Og hvordan finner jeg ut om kortet støtter det? Det står ikke noe i bruksansvisningen. Endret 17. oktober 2004 av LockNess Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvis du har tv-in på skjermkortet kan du få bildet på tven på pc-skjermen. Du må sjekke spesifikasjonene på kortet ditt, tror nok at du bare har tv-ut. Som betyr at du kan få bildet på pc-skjermen på tven. Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Da må du ha All In Wonder utgaven. Dvs. Video in. Se her! http://www.ati.com/support/connectors/aiwr...videoinput.html Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Kortet Har en CTR, VID out og DVI utgang. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Du må nok dessverre ha vid-in for å få bildet på tven, på pc-skjermen slik at du kan ta opp via pcen. Endret 17. oktober 2004 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå