Gå til innhold

Søle med kjølepasta?

Daehli

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skulle ta på kjølepasta for første gang i dag :no:

det gikk jo kjempefint helt til at jeg forstod at jeg hadde brukt litt for mye...

pastaen landet litt utenfor "toppen" og jeg klarte t.o.m å få en liten flekk under CPUen...

da er spørsmålet, hva gjør jeg?

Er det ødelagt? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har googlet litt rundt... mange sier at Q-tips og litt alkohol gjør susen?

Er det trygt?

Jeg har et lite problem... "hadde en skoleoppgave til i morgen, som var ferdig :dribble: - fatter ikke hvordan jeg klarte det :whistle:

Endret av Dasset
Lenke til kommentar

Jeg testet med rødsprit....

Har fjærnet alt, men fungerer forsatt ikke :dontgetit:

Hva kan jeg gjøre? Levere den inn til komplett og så at det er produksjonsfeil? :dribble:

neida, men jeg ligger litt tynt ann her... har en skoleoppgave jeg skulle levert inn i morgen... Har jobbet med den ganske lenge nå....

Kan CPUen ha blitt ødelagt da jeg testet å boote da jeg ikke viste at jeg hadde sølt litt?

mener det var to "pinner" som var koblet sammen, men pastaen jeg brukte var en silokonbasert en... den skulle ikke lede strøm....

Lenke til kommentar
Siste utvei kan være å kjøpe sånn elektronikkrens på spray på biltema og spraye CPU og HK skikkelig med det! (Dynke det som bare F!) Har redda mange av mine kort som jeg trodde hadde tatt kvelden.

Jeg har helst ikke lyst til å risikere å ødelegge mer enn jeg allerede muligens har gjort :p

- burde jeg gjøre det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...