Daehli Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei, jeg skulle ta på kjølepasta for første gang i dag det gikk jo kjempefint helt til at jeg forstod at jeg hadde brukt litt for mye... pastaen landet litt utenfor "toppen" og jeg klarte t.o.m å få en liten flekk under CPUen... da er spørsmålet, hva gjør jeg? Er det ødelagt? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Jeg har googlet litt rundt... mange sier at Q-tips og litt alkohol gjør susen? Er det trygt? Jeg har et lite problem... "hadde en skoleoppgave til i morgen, som var ferdig - fatter ikke hvordan jeg klarte det Endret 17. oktober 2004 av Dasset Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg tatt av gammel goop med q-tips og isopropanol (alkohol) mange ganger uten skade så langt. Det går fint Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 men bruk noe alkohol som ikke etterlater rester. isopropanol gjør ikke det, men jeg regner med at det ikke blir rent hvis du bruker vodka.. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 men bruk noe alkohol som ikke etterlater rester. isopropanol gjør ikke det, men jeg regner med at det ikke blir rent hvis du bruker vodka.. *helle på litt hjemmebrendt* Går det bra med rødsprit eller whitesprite (er det det det heter mon tro...)? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tror ikke white spirit er så bra... mener det etterlater rester. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ikke whitesprit, for det er et oljeprodukt. men rødsprit Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Rødsprit bruker jeg Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tim-Clean synes jeg funker glimrende. Kan kjøpes på microplex.no Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tipper det blir mye billigere å stikke på en bensinstasjon eller fargehandel og kjøpe en liter med blå isopropanol, enn å bestille fra microplex. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg testet med rødsprit.... Har fjærnet alt, men fungerer forsatt ikke Hva kan jeg gjøre? Levere den inn til komplett og så at det er produksjonsfeil? neida, men jeg ligger litt tynt ann her... har en skoleoppgave jeg skulle levert inn i morgen... Har jobbet med den ganske lenge nå.... Kan CPUen ha blitt ødelagt da jeg testet å boote da jeg ikke viste at jeg hadde sølt litt? mener det var to "pinner" som var koblet sammen, men pastaen jeg brukte var en silokonbasert en... den skulle ikke lede strøm.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Siste utvei kan være å kjøpe sånn elektronikkrens på spray på biltema og spraye CPU og HK skikkelig med det! (Dynke det som bare F!) Har redda mange av mine kort som jeg trodde hadde tatt kvelden. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Siste utvei kan være å kjøpe sånn elektronikkrens på spray på biltema og spraye CPU og HK skikkelig med det! (Dynke det som bare F!) Har redda mange av mine kort som jeg trodde hadde tatt kvelden. Jeg har helst ikke lyst til å risikere å ødelegge mer enn jeg allerede muligens har gjort - burde jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Du kan godt rense kortene med elektrospray ja men ikke rens viftene men den da går di i stykker etter kort tid grunnet at viftene har smøring inni seg å den vil du ikke fjærne. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Elektro rens har eg brukt eit par ganger, men prøv å fjern veldig overflødigt støv og skitt siden det blir som klissete deig når det blandes og det vil du ikkje ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå