Typhoon7 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan få slettet en avi-fil? Får kun beskjed om at et annet program bruker filen, men jeg har stoppet alle andre program. er det noen som har noen tips? og hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
Raz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det er mulig at AVI fila ikke er komplett, at det mangler noe på slutten? Slik jeg har forstått det vil windows prøve å finne ut hvor lang den er og lage en thumbnail. Det klarer den ikke før den har kjørt igjennom hele fila når den ikke er komplett. Dette kan ha skjedd i ditt tilfelle. Du må bare markere fila og vente til windows er ferdig å jobbe med den, så kan du slette den. Merk at det kan ta litt tid. Verdt et forsøk iallefall. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Heisann. Er vel en bug i Windows dette. Selv har jeg en fil som jeg har kjørt for å fikse denne feilen i WinXP. Send meg en PM så kan jeg sende deg denne filen, eller søk i forumet. For dette er tatt opp tidligere... Lenke til kommentar
leo24 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 "All you have to do to fix this problem is delete the registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32 " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå