Trading4u2 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei Vurderer å kjøpe meg en eldre caddy, da jeg forelsket meg i min kamerats caddy. Men den ble solgt og da han ikke vet svaret på mitt spørsmål, fører jeg det videre til dere. Jeg lurer på hvordan man senker caddyen bak, da den har bladfjærer. Har surfet øya gule men ikke funnet noe. Går det ann å rett og slett snu bladfjærene rundt, og må da i såfall nye fester tilpasses? Og hvor får man kjøpt billig RS fanger foran til Golf 1/2/caddy? På forhand takk for alle mulige svar... Bilen skal kjøpes allikevel... Andreas Lenke til kommentar
trra Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Komplett senkesett til caddy koster 7000kr+moms. Det senker vel maks 120mm, her selges det : http://www.bullock-style.de/ Bilde av senkesett bak montert : http://home.lyse.net/morten/Caddy/CIMG1495.JPG Endret 17. oktober 2004 av trra Lenke til kommentar
Trading4u2 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 titta på de bildet, det så mer ut som at det var flytter under bak akselen... det kan jo også være en mulighet, eller er det festet originalt sånn? Lenke til kommentar
trra Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 De klossen på bakakslen er ikke orginalt, er de som senker, da blir feste lenger nede enn orginalt som du ser. Lenke til kommentar
eab Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det vanligste er å hive bakakselen oppå bladfjærene med en liten klosse mellom aksling og fjærene ja. Foran er vel caddy identisk med golf 2 (før 85 elns?) Lenke til kommentar
trra Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Nja, er vel lik golf 1, caddy er vel basert på golf 1. Lenke til kommentar
Trading4u2 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg tror den har samme forstillingsdetaljer/understell som golf 1 også. Der er det vel bare å bytte fjære foran.. Slipper ganske billig unna hvis en vil da hvertfall... Er det samme boltsirkel som golf 2 rundt om også? Lenke til kommentar
trra Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ja, er vel det, 4*100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå