Torjus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvordan fjerner man Windows Media Player 10? Har sett i Legg til fjern og legg til fjern windows programmer... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Bruk XP lite Hehe, ok jeg prøver. EDIT: Windows Media Player lå der, den som følger med i XP, den hadde jeg allerde slettet. Men den nye versionen, Media Player 10 lå ikke der! Endret 17. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Med windows media player 10 må du gjenopprette maskinen til det systemgjenopprettsingspunktet som ble laget da mp10 ble installert... tror jeg leste det en plass.... Men hvorfor ska du fjerne det? kan det ikke bare få ligge i fred liksom? Det er jo bare å velge en annen media spiller som "default" så skal det ikke være så store problemer med mp10 etterpå... Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Med windows media player 10 må du gjenopprette maskinen til det systemgjenopprettsingspunktet som ble laget da mp10 ble installert... tror jeg leste det en plass.... Jeg vet hvor du leste dette... Under installasjonen til WMP10 (faktisk) Når man installerer så får man en advarsel om at man MÅ ha System Restore i gang for å kunne avinstallere. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Med windows media player 10 må du gjenopprette maskinen til det systemgjenopprettsingspunktet som ble laget da mp10 ble installert... tror jeg leste det en plass.... Jeg vet hvor du leste dette... Under installasjonen til WMP10 (faktisk) Når man installerer så får man en advarsel om at man MÅ ha System Restore i gang for å kunne avinstallere. Hehe... stemmer det.... det var jo litt morsomt... LOL Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Har prøvd å aktivere og deaktivere, men får ikke slettet... må jeg slette manuelt eller noe? EDIT: Altså i regedit og slette mappa Endret 18. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Altså, hvis du hadde tatt deg tid til å lese advarselen som kommer opp når du installerte WMP10, så ville du visst at du måtte ha System Restore i gang FØR du installerte WMP10, samt at eneste måten å avinstallere på ville vært å gå tilbake til ett tidligere restore point. Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 uff, hvorfor velger folk å bruke Windows Media Player når det finnes 10 talls andre alternativer som er mye bedre? jeg ser ihvertfall ikke vitsen i å installere WMP. det irriterte meg noe veldig at jeg måtte ha Windows Media System 9 for å kunne installere WinDVD 6 i Windows 2000. selv bruker jeg bare Winamp min gode gamle Winamp 2.76 lite Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 uff, hvorfor velger folk å bruke Windows Media Player når det finnes 10 talls andre alternativer som er mye bedre? jeg ser ihvertfall ikke vitsen i å installere WMP. det irriterte meg noe veldig at jeg måtte ha Windows Media System 9 for å kunne installere WinDVD 6 i Windows 2000. selv bruker jeg bare Winamp min gode gamle Winamp 2.76 lite Pga mange av mine filmer virker ikke, men tror det er pga en dårlig installasjon av XP Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Pga mange av mine filmer virker ikke, men tror det er pga en dårlig installasjon av XP er du sikker på at du har installert de riktige codec'ene da ? last ned gspot http://www.headbands.com/gspot/ ... med dette programmet kan man sjekke hvilke codecs som er brukt i avi-filen last ned ffdshow; denne codec'en har support for de fleste av de mest populære codec'ene idag.. bl.a xvid, og divx, pluss en hel drøss med audio codecs http://sourceforge.net/projects/ffdshow/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå