Gå til innhold

Fjerne Windows Media Player 10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med windows media player 10 må du gjenopprette maskinen til det systemgjenopprettsingspunktet som ble laget da mp10 ble installert... tror jeg leste det en plass....

Men hvorfor ska du fjerne det? kan det ikke bare få ligge i fred liksom? Det er jo bare å velge en annen media spiller som "default" så skal det ikke være så store problemer med mp10 etterpå...

Lenke til kommentar
Med windows media player 10 må du gjenopprette maskinen til det systemgjenopprettsingspunktet som ble laget da mp10 ble installert... tror jeg leste det en plass....

Jeg vet hvor du leste dette...

Under installasjonen til WMP10 (faktisk)

Når man installerer så får man en advarsel om at man MÅ ha System Restore i gang for å kunne avinstallere.

Lenke til kommentar

Jeg vet hvor du leste dette...

Under installasjonen til WMP10 (faktisk)

Når man installerer så får man en advarsel om at man MÅ ha System Restore i gang for å kunne avinstallere.

Hehe... stemmer det.... det var jo litt morsomt... LOL :thumbup:

Lenke til kommentar

uff, hvorfor velger folk å bruke Windows Media Player når det finnes 10 talls andre alternativer som er mye bedre? jeg ser ihvertfall ikke vitsen i å installere WMP. det irriterte meg noe veldig at jeg måtte ha Windows Media System 9 for å kunne installere WinDVD 6 i Windows 2000. selv bruker jeg bare Winamp :D min gode gamle Winamp 2.76 lite :D

Lenke til kommentar
uff, hvorfor velger folk å bruke Windows Media Player når det finnes 10 talls andre alternativer som er mye bedre? jeg ser ihvertfall ikke vitsen i å installere WMP. det irriterte meg noe veldig at jeg måtte ha Windows Media System 9 for å kunne installere WinDVD 6 i Windows 2000. selv bruker jeg bare Winamp :D min gode gamle Winamp 2.76 lite :D

Pga mange av mine filmer virker ikke, men tror det er pga en dårlig installasjon av XP

Lenke til kommentar
Pga mange av mine filmer virker ikke, men tror det er pga en dårlig installasjon av XP

er du sikker på at du har installert de riktige codec'ene da ?

last ned gspot http://www.headbands.com/gspot/

... med dette programmet kan man sjekke hvilke codecs som er brukt i avi-filen

last ned ffdshow; denne codec'en har support for de fleste av de mest populære codec'ene idag.. bl.a xvid, og divx, pluss en hel drøss med audio codecs

http://sourceforge.net/projects/ffdshow/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...