Lantador Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg sjekka mailen min i dag, de mailen jeg hadde fått var adresert fra personer som jeg har på min mailliste, de var forholdsvis store, men det var ingen ting i dem, men i subject så stod det eks: Japanese lass' sexy pictures, en feil i windows, 2002 Sony Online Entertainment Inc. All right... , Men mailene var adresert fra mine venners adresse, De var ikke bare en mail, men flere, så jeg tviler på at det er vennene mine som har kødda. Har du opplevd det samme? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Virus, tenker jeg. Klez eller.no Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Det morsomme er at Klez viruset sendes fra en av dine venner, men får på veien avsenderadresse fra en av denne vennens adressebok-oppføringer. Fikk en gang ett klez-virus fra venn A, men ved nærmere undersøkelse var return-path fra venn B. Derfor kan alle disse virusene komme fra samme person, men de har bare forskjellig avsenderadresse. Sjekk om du finner return-path i "properties" eller noe. Fikk faktisk mail med klez fra en venninne en gang, med meg selv som avsenderadresse. Syntes DET var litt spooky jeg... Hadde heldigvis Norton AV 2002 med mail-sjekk installert begge gangene. _________________ AMD K7 650 MHz, 256MB RAM 120GB Western Digital HDD Creative Live! Lydkort Matrox G400 Plextor CD Brenner 24/10/40A NextGenTel ADSL 2048/640 [ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-05-19 20:03 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Vel, morsomt blir det ikke før du får mail fra et eller annet Departement (noe jeg fikk her om dagen) med et vedlegg som minnet sterkt om noe budsjettaktig. For ikke å snakke om mail fra noen i Regjeringen. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå