Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Skal kjøpe meg en BOXED cpu i nærmeste framtid. Jeg stoler ikke helt på den medfølgende vifta og har derfor planer om å kjøpe en annen ved siden av. Her kommer spørsmålet: Er det mulig å ta av den medfølgende vifta eller kommer den umontert?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Boxed vifte fungerer helt fint, støyer kanskje litt, men ellers så er den ok. Skal du overklokke? Og til spørsmål nummer to, en cpu-kjøler festes ikke i cpu, den legges på toppen og "spennes" fast i hovedkortet. Så du trenger ikke demontere om du ikke har planer om å bruke den. Om du ikke har tenkt til å bruke kjøleren, hvorfor kjøpe boxed CPU da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) cpu kjølern og cpu'n kommer "umontert" ja. men hvorfor kjøpe boxed cpu visst du likevel ikke skal bruke cpu kjølern? og hvilken cpu er det snakk om? edit: too slow.. 900 innlegg, tjohei. Endret 17. oktober 2004 av phax Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Du trenger vel ikke å kjøpe boxed. Selv synes jeg at boxed viftene duger ganske bra Du får den umontert ja. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Boxed viften som du får med AMD64 CPU'ene kjøler ganske bra og er stille. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg kjører boxed P4 fordi Thermalright SP-94 som jeg hadde kjøpt passet fysisk ikke til HK. Funker greit, men den bråker som eff. Har ikke klokket. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 True True,men skal du overklokke den hadde jeg nok byttet den ut ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå