danidogg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Strømkabelen stikker ut.. noen ideer? Jeg har nettop bygd min nye SN95G5 939 shuttle. lest mange steder at en asusv9999 gf6800 GT 128 mb ddr ville passe i en shuttle uten problemer. Men jeg fikk ett problem, strøm kabelen stikker litt ut av kabinettet. (legger ved bilde så dette blir mer forstålig) er det og få tak i mindre strøm plugger? et eller annet? noen ideer? takk for alle svar Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Man får 90 graders molex kontakter. Vet ikke helt hvor men, det sitter noen sånne i min Mega 180... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hvist du er en kløpper til og lodde kan du jo lodde på ledninger med en kontakt på , så plugge denne kontaktten til kontakten på bilde bare inne i pc`en se bilde hvist forklaringen var dårlig Lenke til kommentar
danidogg Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 hvist du er en kløpper til og lodde kan du jo lodde på ledninger med en kontakt på , så plugge denne kontaktten til kontakten på bilde bare inne i pc`en se bilde hvist forklaringen var dårlig lodde ledningene rett på skjermkortet? eller misforstår jeg? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hvist du er en kløpper til og lodde kan du jo lodde på ledninger med en kontakt på , så plugge denne kontaktten til kontakten på bilde bare inne i pc`en se bilde hvist forklaringen var dårlig lodde ledningene rett på skjermkortet? eller misforstår jeg? jepp lode av kontakten som er det eller lodde ledinginge på kontakten som er det , sette på en molox kontakt i enden og plugge i moloxen ( husk hann/ hunn på kontaktene da ) Lenke til kommentar
danidogg Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 hvist du er en kløpper til og lodde kan du jo lodde på ledninger med en kontakt på , så plugge denne kontaktten til kontakten på bilde bare inne i pc`en se bilde hvist forklaringen var dårlig lodde ledningene rett på skjermkortet? eller misforstår jeg? jepp lode av kontakten som er det eller lodde ledinginge på kontakten som er det , sette på en molox kontakt i enden og plugge i moloxen ( husk hann/ hunn på kontaktene da ) høres skummelt ut ;P Lenke til kommentar
danidogg Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Man får 90 graders molex kontakter. Vet ikke helt hvor men, det sitter noen sånne i min Mega 180... driver og leiter litt rundt, er ikke så lett og oppdrive de der! Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Nei det var visst ikke det, fant noen på http://www.molex.com Men fant ikke ut om man kunne kjøpe noe derfra, uansett er det sikkert svindyrt å bestille en molex kontakt... Jeg må si det var en usedvanlig dårlig løsning fra Asus sin side. Lenke til kommentar
danidogg Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 uff, finner ingenting på den siden ass Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) LOL så idiotisk plassering av strømuttaket! Ring litt rundt til div. butikker ol. i Norge og hør hvor du kan få skaffet deg noe annet/tips. Lykke til Endret 17. oktober 2004 av pain Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg mener AC Ryan har 90 graders drevkontakter, hør om Komplett kan skaffe disse. Lenke til kommentar
danidogg Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg mener AC Ryan har 90 graders drevkontakter, hør om Komplett kan skaffe disse. må få sjekka det! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 ser ikkje skikkelig kor langt ut den stikker men kan ikkje du bare skjære litt bort av plasten på molex-kontakten for så å brette litt kablene? Burde funke det om du er litt forsiktig. Altso lage din egen 90 graders. Lenke til kommentar
danidogg Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 ser ikkje skikkelig kor langt ut den stikker men kan ikkje du bare skjære litt bort av plasten på molex-kontakten for så å brette litt kablene? Burde funke det om du er litt forsiktig. Altso lage din egen 90 graders. den stikker ut et lite stykke, jeg tror at hvis jeg skjærer den slik du forklarer så har de pinsa ingen feste i kontakten.. Jeg snakket med en bekjent som jobber på datakjeden, han skulle se om han fiksa noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå