bastar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Den fortsetter å kjøre på 600 mhz no matter what. den er jo 1.7 ghz og dette påvirker merkbart ytelsen i doom 3 baserte spill. Kan dette fikses ?? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hmm.. er noen andre som har hatt tilsvarende problem... tror det ble nevnt noe om et program som gjør at du kan styre det. Søk litt rundt etter det, så finner du nok en løsning Lenke til kommentar
highlander Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Den fortsetter å kjøre på 600 mhz no matter what. den er jo 1.7 ghz og dette påvirker merkbart ytelsen i doom 3 baserte spill. Kan dette fikses ?? Doom 3 baserte spill? For det første, har du kjøpt en laptop følger det ALLTID med manualer, manualer er for å leses. Lenke til kommentar
barney Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 last ned speedswitchXP . da kan du stille på dette alt etter hva du skal gjøre med pcen. Lenke til kommentar
aarflot Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Sjekk om det finnes bios-oppdatering for hovedkortet....Det er sannsynligvis løsninga. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Gå inn i kontrollpanelet og og åpne (tror det er) strømalternativ der kan du stille på om den skal kjøre hele tiden på min/max ytelse etc. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Du må sette strømstyringen på noe annet enn "hjemme/kontor". "Minimal strømstyring" eller "Maks. batteri" pleier å funke fint... Du må også ha minst en av instillingene på et tidsintervall, ikke på "aldri". Lenke til kommentar
Olsenius Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Denne posten passer sikkert ikke her, men vet ikke hvor ellers eg skal plassere den. Eg har et problem med min 1557gls... Pc'n lagger noe sinsykt når eg spiller CSS.. dvs eg får 300-600 ping når eg spiller uansett on eg spiller på nettet/lan eller hoster selv. Noen som har hatt samme problemet og vet hvordan det kan fixes? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ... manualer er for å leses. De er og greie å tenne opp i peisen med (dersom man ikke henter inn reklamen hver dag). Bruk speedswitchXP, eventuelt trykk på batteri ikonet og velg en annen strømprofil (home/office desk, minimal power management). Lenke til kommentar
Laze Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Som de andre sier er SpeedSwitch et fint program, men jeg måtte i tillegg inn i BIOSen og endre innstillingene der slik at programmer (SpeedSwitch eller tilsvarende) fikk kontroll over cpu-hastigheten. Før jeg gjorde det meldte SpeedSwitch at 600 mhz var cpu'ens topphastighet :-S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå