Gronz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 113....gjennomsnittet er 99 Nei, gjennomsnittet er 100, det er alltid 100. Gidder sjelden bry meg om iQ tester, jeg syntes jeg er smart nok uten at en random iQ test skal påvirke det synet i positiv eller negativ grad. Synd at 100 er konstant, for da kan man ikke sammenligne med før. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Einstein hadde 213 i IQ hvis jeg ikke husker feil. Hawking fyren hadde mere men han er jo helt hemma. Einstein hadde 213 i IQ på naturligvis og ikke ved en sykdom. Så tenk å være så smart og likevel helt normal!? Hadde vært litt kult Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) 113! (spredning 15) Vet det ikke akkurat er toppscoren nei.. Endret 22. desember 2004 av Johan123321 Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Gjorde første fjerdedel. Så innså jeg hvor mye det var, så jeg tippet vilt videre. Men fikk alikevel. Congratulations, Stian! Your IQ score is 97 Your Intellectual Type is Word Warrior. This means you have exceptional verbal skills. You can easily make sense of complex issues and take an unusually creative approach to solving problems. Your strengths also make you a visionary. Even without trying you're able to come up with lots of new and creative ideas. And that's just a small part of what we know about you from your test results. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Einstein hadde 213 i IQ hvis jeg ikke husker feil. Hawking fyren hadde mere men han er jo helt hemma. Einstein hadde 213 i IQ på naturligvis og ikke ved en sykdom. Så tenk å være så smart og likevel helt normal!? Hadde vært litt kult Einstein var da overhodet ikke normal.... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Lol, jeg fikk 98 I IQ på IV testen... (nr.2) Jeg må bli smartere! Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 98 meg og matte Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Einstein hadde 213 i IQ hvis jeg ikke husker feil. Hawking fyren hadde mere men han er jo helt hemma. Einstein hadde 213 i IQ på naturligvis og ikke ved en sykdom. Så tenk å være så smart og likevel helt normal!? Hadde vært litt kult Einstein var da overhodet ikke normal.... De har sett litt på hjernen til Einstein og de furene hjernen har på vanlige mennesker var mye bredere og dypere på han. De aner ikke hvordan det kunne ha påvirket intelligensen hans da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 IQ: 129 Spreding: 15 *zZz* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå