Dorian Gray Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg tror IQ-testen går ut på at hvis man tror på at man har den IQen som siden forteller deg, da stryker du prøven. Seriøst, hva er sjansen for at så mangen får (i noen tilfeller langt) over gjennomsnittet? Muligens for å selge "personlige profiler" eller hva det nå var. Skal man ta IQ-test tar man en skikkelig en, ikke noe online-spørre-4-spørsmål greie. Jeg har tatt en skikkelig IQ-test i mitt liv, og uten at jeg vil avsløre selve poengsummen da jeg mener det er personlig, kan jeg nevne at jeg var i topp 2% (Mensa kravet). edit: % feil Endret 18. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg har tatt en skikkelig IQ-test i mitt liv, og uten at jeg vil avsløre selve poengsummen da jeg mener det er personlig, kan jeg nevne at jeg var i topp 10% (Mensa kravet). Mensakravet er at du er blant topp 2%, som egentlig er et ganske lavt krav i forhold til andre organisasjoner. Endret 18. oktober 2004 av oro2 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jepp, det stemmer. Beklager at jeg blandet, er nok litt trøtt. Skal rette på det. Lenke til kommentar
kag Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 tickle iq-test Congratulations, kag! Your IQ score is 122 This number is based on a scientific formula that compares how many questions you answered correctly on the Classic IQ Test relative to others. Your Intellectual Type is Insightful Linguist. This means you are highly intelligent and have the natural fluency of a writer and the visual and spatial strengths of an artist. Those skills contribute to your creative and expressive mind. And that's just some of what we know about you from your test results. iqtest på illvit.com Beregnet ved bruk av spredning 15; IQ pålydende 115 Beregnet ved bruk av spredning 16; IQ pålydende 116 Beregnet ved bruk av spredning 24; IQ pålydende 124 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Congratulations, Kristoffer! Your IQ score is 117 Your Intellectual Type is Precision Processor. This means you're exceptionally good at discovering quick solutions to problems, especially ones that involve math or logic. You're also resourceful and able to think on your feet. And that's just some of what we know about you from your test results. Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 fikk 124 i iq på den testen som ligger på mensa.dk mangla bare 6 i iq for å bli med i mensa Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Tar det senere... hjernen har ikke helt snurret i gang enda. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Congratulations, Endre! Your IQ score is 124 Your Intellectual Type is Word Warrior. This means you have exceptional verbal skills. You can easily make sense of complex issues and take an unusually creative approach to solving problems. Your strengths also make you a visionary. Even without trying you're able to come up with lots of new and creative ideas. And that's just a small part of what we know about you from your test results. edit: fikk 126 med 15 i spredning på illustrert vitenskap sin test Endret 19. oktober 2004 av Seppe . Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 faen så høy iq folk skal ha da er alle nørder eller?? jaja så klart er vi alle det må nesten det for å være medlem her jeg er datanørd og stolt av det Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Congratulations, Aleksander! Your IQ score is 81 Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Fikk 117 på den første og 126 på den andre... Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Spredning 15 = 130 Spredning 16 = 132 Spredning 24 = 148 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Tok den første på den første sia. Congratulations, Alexander!Your IQ score is 113 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Fikk 115(2 ganger etter hver andre) Jeg må være smart Skal ta testen igjen, så får dere bevis! edit: gidder ikke enda enda en gang dere får rett og slett bare tro meg edit2 fått annet resultat også, men fikk 115, 2 ganger! Endret 19. oktober 2004 av BUNDY Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Congratulations, Morten! Your IQ score is 118 Your Intellectual Type is Precision Processor. This means you're exceptionally good at discovering quick solutions to problems, especially ones that involve math or logic. You're also resourceful and able to think on your feet. And that's just some of what we know about you from your test results. Det stemmer på meg med typen iq.. hehe.. tror nok den testen er ganske seriøs jeg.. Endret 19. oktober 2004 av Tha Phreak Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Congratulations, Mike! Your IQ score is 120 This number is based on a scientific formula that compares how many questions you answered correctly on the Classic IQ Test relative to others. Your Intellectual Type is Word Warrior. This means you have exceptional verbal skills. You can easily make sense of complex issues and take an unusually creative approach to solving problems. Your strengths also make you a visionary. Even without trying you're able to come up with lots of new and creative ideas. And that's just a small part of what we know about you from your test results. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Er en tanke seint nå, men brukte 13 min på IllVit testen og skippet de 5 siste spørsmålene heh Resultat: Spredning 15: 117 16: 118 17: 127 Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Congratulations, Magnus! Your IQ score is 138 This number is based on a scientific formula that compares how many questions you answered correctly on the Classic IQ Test relative to others. Your Intellectual Type is Visionary Philosopher. This means you are highly intelligent and have a powerful mix of skills and insight that can be applied in a variety of different ways. Like Plato, your exceptional math and verbal skills make you very adept at explaining things to others — and at anticipating and predicting patterns. And that's just some of what we know about you from your IQ results. Illvit testen har jeg tatt før, fikk 132 da, gidder ikke å ta igjen edit: 132 ved spredning 16 (er vel det vanligste?) Endret 21. oktober 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 (endret) Gidder ikke å ta testen, men jeg antar at IQen min ligger på 178.5, eller noe i den dur Endret 21. oktober 2004 av Soldier_448 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Gidder ikke å ta testen, men jeg antar at IQen min ligger på 178.5, eller noe i den dur U wish. Den testen kan man ikke ta seriøst. Det er bare å finne de rette svarene, så har man plutslig "180 i IQ". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå