Gå til innhold

Hva er din iq?

jingt

Anbefalte innlegg

Jeg tror IQ-testen går ut på at hvis man tror på at man har den IQen som siden forteller deg, da stryker du prøven.

Seriøst, hva er sjansen for at så mangen får (i noen tilfeller langt) over gjennomsnittet? Muligens for å selge "personlige profiler" eller hva det nå var.

Skal man ta IQ-test tar man en skikkelig en, ikke noe online-spørre-4-spørsmål greie. Jeg har tatt en skikkelig IQ-test i mitt liv, og uten at jeg vil avsløre selve poengsummen da jeg mener det er personlig, kan jeg nevne at jeg var i topp 2% (Mensa kravet).

edit: % feil

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har tatt en skikkelig IQ-test i mitt liv, og uten at jeg vil avsløre selve poengsummen da jeg mener det er personlig, kan jeg nevne at jeg var i topp 10% (Mensa kravet).

Mensakravet er at du er blant topp 2%, som egentlig er et ganske lavt krav i forhold til andre organisasjoner.

Endret av oro2
Lenke til kommentar

Congratulations, kag!

Your IQ score is 122

This number is based on a scientific formula that compares how many questions you answered correctly on the Classic IQ Test relative to others.

Your Intellectual Type is Insightful Linguist. This means you are highly intelligent and have the natural fluency of a writer and the visual and spatial strengths of an artist. Those skills contribute to your creative and expressive mind. And that's just some of what we know about you from your test results.

Beregnet ved bruk av spredning 15; IQ pålydende 115

Beregnet ved bruk av spredning 16; IQ pålydende 116

Beregnet ved bruk av spredning 24; IQ pålydende 124

Lenke til kommentar

Congratulations, Kristoffer!

Your IQ score is 117

Your Intellectual Type is Precision Processor. This means you're exceptionally good at discovering quick solutions to problems, especially ones that involve math or logic. You're also resourceful and able to think on your feet. And that's just some of what we know about you from your test results.

Lenke til kommentar

Congratulations, Endre!

Your IQ score is 124

Your Intellectual Type is Word Warrior. This means you have exceptional verbal skills. You can easily make sense of complex issues and take an unusually creative approach to solving problems. Your strengths also make you a visionary. Even without trying you're able to come up with lots of new and creative ideas. And that's just a small part of what we know about you from your test results.

edit: fikk 126 med 15 i spredning på illustrert vitenskap sin test

Endret av Seppe .
Lenke til kommentar

Congratulations, Morten!

Your IQ score is 118

Your Intellectual Type is Precision Processor. This means you're exceptionally good at discovering quick solutions to problems, especially ones that involve math or logic. You're also resourceful and able to think on your feet. And that's just some of what we know about you from your test results.

Det stemmer på meg med typen iq.. hehe.. tror nok den testen er ganske seriøs jeg..

Endret av Tha Phreak
Lenke til kommentar

Congratulations, Mike!

Your IQ score is 120

This number is based on a scientific formula that compares how many questions you answered correctly on the Classic IQ Test relative to others.

Your Intellectual Type is Word Warrior. This means you have exceptional verbal skills. You can easily make sense of complex issues and take an unusually creative approach to solving problems. Your strengths also make you a visionary. Even without trying you're able to come up with lots of new and creative ideas. And that's just a small part of what we know about you from your test results.

Lenke til kommentar

Congratulations, Magnus!

Your IQ score is 138

Your Intellectual Type is Visionary Philosopher. This means you are highly intelligent and have a powerful mix of skills and insight that can be applied in a variety of different ways. Like Plato, your exceptional math and verbal skills make you very adept at explaining things to others — and at anticipating and predicting patterns. And that's just some of what we know about you from your IQ results.

Illvit testen har jeg tatt før, fikk 132 da, gidder ikke å ta igjen

edit: 132 ved spredning 16 (er vel det vanligste?)

Endret av orcblood
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...