pologutt Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Noen som har vært borti at alle mobilnumrene som blir lagret under kontakter blir slettet på k700i? Etter at jeg har lagt de inn, blir de rett og slett borte, men navnet står der fremdeles. Så legges de inn på nytt, og foreløpig ser det ut til å gå bra. Er det noen som har vært borti noe lignende? Har nest nyeste sw. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det har ikke skjedd på min k700i Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har opplevd det samme, usystematisk fjerning av telefonnummre, sikkert ti stykker til sammen ila siste to ukene, er du kvitt problemet? Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 jeg har ikke opplevd dette, men noe lignende. Når jeg går nedover i kontaktlisten, så har sikkert 10 kontakter det samme nr!(noe de ikke hadde da jeg la dem inn, selfølgelig ) Hva skyldes dette? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hmm, har opplevd det samme: Når de har det samme vises det bare feil. Det er rett så det er ikke noe å bry seg om. Kan være irriterende dog. Når de er borte så er de bare det. Ingenting du kan gjøre noe med. Utrolig irriterende. Har opplevd det 2 ganger. Slike småfeil er bare dumt av SE og ikke rydde opp i.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det har skjedd på min også, heldigvis ikke mer enn et par tilfeller. Men allikevel så er det litt irriterende. Aner ikke hva det kommer av da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå