NeVa Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg rydda og tørket støv inne i pc'en i går. da var jeg dum nokk til å ha på meg flis bukkse som kjent er en jævel til å skape statisk energi når jeg da satte sammen pc'en og starta opp så forble skjermen helt svart da er spm: hvordan kan jeg skjekke om skjermkortet er dødt? eller kan det være noe annet? ps: det er et ATI radeon 9700 ett eller annet(er det ikke det som har 128mb da?) er en stund siden jeg kjøpte pc og husker ikke helt åssen kort det var. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kjenn etter om kortet blir varmt etter å ha stått på i noen minutter. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kan du ha rivd ut noen ledninger? f.eks strømledningen bak på kortet? Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 den sitter fint den pc'en står på nå. prøver det med å la den stå på i noen min. takker for alle svar Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Kjenn etter om kortet blir varmt etter å ha stått på i noen minutter. det blir ikke varmt, men vifta gå rundt. det blir sikkert varmt etter vært å da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå