perpyro Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Jeg har en Nissan Laurel 2,4SLX 1988 modell. Da jeg kjøpte bilen sto det en 55A Mitsubishi dynamo i den. I fjor sommer var jeg på Rana Bilopphugging for å skaffe en ny en, og fikk til min store overskelse vite at i den bilen skulle det være en 70A dynamo, så de bestilte den dynamoen til meg. Jeg satte den inn og alt var bare fryd på gammen. Det rare er at min bror har akkurat samme bilen men 90 modell. Han knekte dynamoen sin i forige uke og samme der, en 55A Mitsubishi dynamo montert. Han drog til Autoparts i Bodø og der sa de at det skulle være en 60A dynamo i bilen, det samme sa Nissan i Bodø. Så til det store spørsmålet: Hvor stor dynamo skal det originalt være i den bilen. Jeg føler meg overhode ikke lurt om det egentlig skulle vert 60A i den, er i såfall bare glad for at jeg fikk en større til samme prisen, for både 60A og 70A kostet ca. 1800.- Endret 18. oktober 2004 av perpyro Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Bumping av tråder skal unngås, men i nødsfall kun 2 ganger, hver gang minimum 5 dager etter siste post. Bump Jeg viste at dette var en uvanlig bil men er det ingen som vet det. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Siste bump. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Alle 3 kan være originale, men hvilken av dem som er montert avhenger av hvor bilen er levert. Du kan vel gå ut fra at den største eller nest-største er original her i Norge. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Kjøp deg en Haynes bok.. Der står det helt sikkert! hvis det finnes til din bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå