Gå til innhold

Fargene er helt rare

porcelaiN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
avinstaler alle drivere til kjermkort å prøv å legg dem inn på nytt

Men det er jo ikke PC'en det er noe gærnt med, jeg testet jo på en annen PC

edit:

Riktig sedsberg :p

edit#2:

fikk du med deg fargene jeg sa sedsberg?

sorry for at jeg maser, men jeg har innmari lyst til å få brukt skjermen onkelig :)

Endret av Stish
Lenke til kommentar
sedsberg:

Rød blir sort

Grønn blir knæsj gul

Blå blir knæsj blå

Gul blir knæsj gul

Magneta blir knæsj blå

Skjermen er knæsj kokko.

Virker som om ledningen til rød har knekt, men da skulle gul blitt grønn, grønn blitt grønn, magenta blitt blå, hvit blitt lyseblå.

Det kan være en kombinasjon av kabelbrudd og kortslutning, men er vanskelig å si uten å demontere kabelen og måle den. Evt. bytte kabelen. (Og da må man mest sansynlig inn i skjermen og lodde.

Lenke til kommentar
sedsberg:

Rød blir sort

Grønn blir knæsj gul

Blå blir knæsj blå

Gul blir knæsj gul

Magneta blir knæsj blå

Skjermen er knæsj kokko.

Virker som om ledningen til rød har knekt, men da skulle gul blitt grønn, grønn blitt grønn, magenta blitt blå, hvit blitt lyseblå.

Det kan være en kombinasjon av kabelbrudd og kortslutning, men er vanskelig å si uten å demontere kabelen og måle den. Evt. bytte kabelen. (Og da må man mest sansynlig inn i skjermen og lodde.

Åj, avansert :p

Men da får jeg bare prøve å kjøpe ny kabel, også bytte den å se om det blir noe bedre

edit:

Mener du kortsluttning i kablen? Men hvordan kan jeg få noe som helst på skjermen da?

Sorry for at jeg er litt grønn på akkurat dette punktet :ermm:

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Er noen år.. Men den ser ikke så gammel ut, den er tross alt stor..

Men hvis det er den jeg putter i PC'en, kan det være synlig da? Altså at jeg kan se at det er noe feil med den?

Jeg tror det er noe feil med enden der jeg putter den i PC'en fordi jeg har drevet litt med hardwaret mitt i det siste, og da har den kablen gått veldig mye ut og inn, og det var rett etter at jeg puttet kablen inn igjen, farge problemene dukket opp

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...