oyvjak Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 MX510 er bra mus. Men Razer Diamondback er bedre, rent teknisk hvertfall. Alt er selvfølgelig smak og behag, og med XP er det ikke sikkert du merker forskjell en gang. Jeg ville satset på Diamondback hvis det er gamer mus du ser etter. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Dell standard kulemus er nok den beste ja ! Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 beste gamer musa er vel Razer Diamondback. Har ikke den selv. det er både ulemper og ++ sider med trådløs og ikke trådløs mus. Trådløs: + ingen ledning i veien - treg i reaksjon Med ledning: + bra reaksjon - ledning mye i veien - kan ikke ha den nesten overalt. men mus med ledning er best til gaming. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ekke no treg reaksjon på mx 1000 musa nei Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ekke no treg reaksjon på mx 1000 musa nei Nix.. fik MX100 i julegave.. ble overakset hvor bra den var.. konge reaksjon.. samme hvor fort jeg beveger den.. ulempe: blir litt "shaky" hvis du tilter den litt opp på fronten å beveger den.. i motsetning til optisk... men men Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dere tar feil. Det er helt likens reaksjon i optisk og laser mus. Alt som er forskjellen er at laser musen kan man bruke overalt som f.eks. på buksa, dyna veggen o.s.v Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Dere tar feil. Det er helt likens reaksjon i optisk og laser mus. Alt som er forskjellen er at laser musen kan man bruke overalt som f.eks. på buksa, dyna veggen o.s.v Ingen som har sagt noen om det heller, ikkje eg i hvertfall. Det som er blitt diskutert er hvorvidt det er foskjelleg mellom trådløse mus og mus med tråd når det kommer til delay i f.eks spilling. Eks mx510 og mx1000! har begge i hus og merker ingen forskjeller.Men som du sa så er laser musen mere nøyaktig på bukse,teppe etc. Men kem gidder spille cs slik Endret 26. desember 2004 av Mala Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dere tar feil. Det er helt likens reaksjon i optisk og laser mus. Alt som er forskjellen er at laser musen kan man bruke overalt som f.eks. på buksa, dyna veggen o.s.v Ingen som har sagt noen om det heller, ikkje eg i hvertfall. Det som er blitt diskutert er hvorvidt det er foskjelleg mellom trådløse mus og mus med tråd når det kommer til delay i f.eks spilling. Eks mx510 og mx1000! har begge i hus og merker ingen forskjeller.Men som du sa så er laser musen mere nøyaktig på bukse,teppe etc. Men kem gidder spille cs slik Nei, man merker kanskje ikke forskjell, men jeg tror nok det er forskjell for det. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dere tar feil. Det er helt likens reaksjon i optisk og laser mus. Alt som er forskjellen er at laser musen kan man bruke overalt som f.eks. på buksa, dyna veggen o.s.v Ingen som har sagt noen om det heller, ikkje eg i hvertfall. Det som er blitt diskutert er hvorvidt det er foskjelleg mellom trådløse mus og mus med tråd når det kommer til delay i f.eks spilling. Eks mx510 og mx1000! har begge i hus og merker ingen forskjeller.Men som du sa så er laser musen mere nøyaktig på bukse,teppe etc. Men kem gidder spille cs slik Nei, man merker kanskje ikke forskjell, men jeg tror nok det er forskjell for det. Enkelte merker forskjell, andre ikke. Tror nok jeg hadde merket forskjell. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Dere tar feil. Det er helt likens reaksjon i optisk og laser mus. Alt som er forskjellen er at laser musen kan man bruke overalt som f.eks. på buksa, dyna veggen o.s.v Ingen som har sagt noen om det heller, ikkje eg i hvertfall. Det som er blitt diskutert er hvorvidt det er foskjelleg mellom trådløse mus og mus med tråd når det kommer til delay i f.eks spilling. Eks mx510 og mx1000! har begge i hus og merker ingen forskjeller.Men som du sa så er laser musen mere nøyaktig på bukse,teppe etc. Men kem gidder spille cs slik Nei, man merker kanskje ikke forskjell, men jeg tror nok det er forskjell for det. Enkelte merker forskjell, andre ikke. Tror nok jeg hadde merket forskjell. Enig. Jeg merker lett forskjell fra trådløs Intellimouse og Intellimouse med ledning. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Sålenge den ikkje er merkbar så er det bare bra Men det kommer ann på mus modellen også da. Eg har testet mange typer trådløse optiske mus, kan desverre ikkje komme med navn Men på disse var det stor merkbar forskjell ifra mus med tråd.Men teknologien i MX1000 musa er såpass bra det logitech har klart å eliminere den forskjellen Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 holder med en MX510 Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Har mx510 med ledning og Wireless Intellimouse 2.0.. Det er STOR forkjell..MX510 er mye mere nøyaktig.. Lenke til kommentar
Ghost_Fox Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har MX900 er veldig fornyd med den....men jeg får et lite intrykk av at dette ikke er noen god gamer mus, hvorfor det?? Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har MX900 er veldig fornyd med den....men jeg får et lite intrykk av at dette ikke er noen god gamer mus, hvorfor det?? Viss du er fornøyd med den er det vel ikkje noko problem? Lenke til kommentar
Dunker Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Razer el mx510.....sier ikke mer! Lenke til kommentar
eln Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 beste "config": razer diamondback & razer eXactmat har forøvrig brukt: ei3.0 ie1.1 ie2.0 (noe sånt, 1.1 wireless ivertfall) mx500 mx510 func surface steelpad 4d steelpad S&S icemat tøypad (biltema etc.) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 intellimouse 4.0 mx 510 er for treig på knappene Lenke til kommentar
aleks_olsen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) intellimouse 4.0 Jeg er storfornøyd med den. Eneste jeg har å utsette på den er at scrolln passer dårlig til spill( spesielt fps, feks unreal) Endret 11. mars 2005 av aleks_olsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå