Gå til innhold

Beste gamer musa?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOGITECH MX510

Er den virkelig den beste gamer musa? :roll:

tjaa, en av de beste vil jeg tro..

Men når du nevner det, så var den tidligere musa mi creatice optical mouse 3000,

og da føles jo alt bedre ut. (nesten)

 

edit: Til spilling, altså..

Endret av firstperson
Lenke til kommentar
LOGITECH MX510

Er den virkelig den beste gamer musa? :roll:

tjaa, en av de beste vil jeg tro..

Men når du nevner det, så var den tidligere musa mi creatice optical mouse 3000,

og da føles jo alt bedre ut. (nesten)

 

edit: Til spilling, altså..

Tja.. En av de beste er den jo, men det er greit med en begrunnelse for hvorfor den er det :)

Lenke til kommentar

Hvilken datamus som er best for deg er det ingen som kan si. Det beste er å gå ned på en databutikk og teste ut

diverse mus'er. Og uansett om den har x antall DPI og x antall bilder i sekundet trenger den ikke være

bedre enn en annen mus. Det kommer helt ann på hvordan form du liker, og alle de nyere musene kommer men god nok specs

så du blir nok fornøyd hvis du velger noe din hånd liker. For å si det enkelt, du kan gruse en i favoritt

spillet ditt fordet om motstanderen din har quad-laser mus med 17000 DPI :)

Lenke til kommentar

Enig i det, SpinNdre.

 

Jeg svarer ikke mx510 utelukkende fordi jeg synes den er best,

men mange andre som har den / har prøvd den har gode erfaringer med den.

 

Ser på denne tråden som en tråd der man kan hente gode råd ved kjøp av en

spille-mus, og jeg regner med at man blir fornøyd hvis man kjøper denne musen,

men som du sier:

Det er opp til den enkeltes oppfatning av hva som er bra som teller. :)

Endret av firstperson
Lenke til kommentar

Har fått min gamle IntelliExplorer 3.0 (tror jeg det er) til å funke igjen. Er veldig fornøyd med den, men som en annen sa om 1.1 så henger den litt ved brå bevegelser (ved spilling). Det virker som om det har noe med at jeg løfter musa litt når jeg skal snu meg raskt. Dette har jeg løst ved å legge om musehåndteringa mi. Trene på å holde musa nedat musematta til en hver tid:) Liker at den er stor, men har litt dårlig glid. Om det skyldes musematta, glidesa under eller en kombinasjon vet jeg ikke. Planer om å fikse på det... Veldig takknemmelig for alle innleggene her, ikke trodd at det skulle komme så mange meninger:) Vil nok utrope MX510 til en vinner i her. Men tar det som et veiledende resultat selvfølgelig. Keep on fraggin'!!!!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
:roll:

 

 

Det er ikke en mus som er best.  Det som betyr noe er hvordan du selv liker den og hvordan den fungerer. Alle har forskjellige bruksområder og har sin egen de liker best.

Ein kan sei det er ei mus som har dei beste spesifikasjonane akkurat no, og det er Razer Diamondback.

 

Ein kan jo sikkert argumentera for kvifor P4 2.0 er betre enn P4 3.2 òg... =P

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar
Den beste gaming musa er forskjellig fra person til person. Å velge en mus du skal bruke i FPS spilling og online FPS spilling er et meget tøft valg, som vi ikke kan gjøre for deg. Vi kan gi deg tips om hvilken vi er fornøyd, men det vil ikke med andre ord si at du blir like fornøyd med den ;)

Helt enig. En god ide er å dra på elkjøp, spaceworld, lefdal og lignende butikker å prøve litt. Når du finner en du liker så kjøper du på komplett eller et annet sted som ikke selger for blodpris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...