Gå til innhold

Beste gamer musa?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde MX700 før, gikk over til MX1000.

 

Er drittlei sutringa om MX1000, mye bedre en MX700. Jeg spiller MYE (CS:S,osv)

og finner musen veldig god.

 

Og de som sier at den suger fordi det ikke er ledning... herregud, har erfaring fra både trådløst og med. Og merker ikke forskjell, tvert imot faktisk. mus med tråd er overskrytt, tro meg

 

Er det noe som ødelegger med trådløst så er det fordi det er optisk, merket stor forskjell fra optisk til laser :thumbup:

Endret av co2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MX 510 helt klart. Bytta nettopp fra MX500 til 510. Synes 500 var bedre grep på. 510'en ble for glatt. Men etter en liten behandling med sandpapir, så ble den perfekt. 8 programmerbare knapper (og jeg bruker alle når jeg spiller). Ville ikke anbefalt trådløst ennå, de bruker for mye strøm ennå. Må laddes opp, det har jeg fan ikke tid til. Kunne kanskje vært morro med 2 mx1000, en i dokkingstasjonen mens man brukte den andre, fritt for strøm - bytt mus.

 

Blå musmatter er overlegne! Fikk akkurat en ny forsending med 20 musmatter fra komplett =)

Lenke til kommentar
Og de som sier at den suger fordi det ikke er ledning... herregud, har erfaring fra både trådløst og med. Og merker ikke forskjell, tvert imot faktisk. mus med tråd er overskrytt, tro meg

 

Er det noe som ødelegger med trådløst så er det fordi det er optisk, merket stor forskjell fra optisk til laser :thumbup:

Er mulig de trådløse musene jeg har testa har vært dårlige... For de jeg har testa har hatt mye dårligere reaksjon enn de med tråd. Tror alle har vært optiske.

Lenke til kommentar
Og de som sier at den suger fordi det ikke er ledning... herregud, har erfaring fra både trådløst og med. Og merker ikke forskjell, tvert imot faktisk. mus med tråd er overskrytt, tro meg

 

Er det noe som ødelegger med trådløst så er det fordi det er optisk, merket stor forskjell fra optisk til laser :thumbup:

Er mulig de trådløse musene jeg har testa har vært dårlige... For de jeg har testa har hatt mye dårligere reaksjon enn de med tråd. Tror alle har vært optiske.

Hvis du ikke har prøvd MX1000 så er de optiske

Lenke til kommentar

Uhemma skryt av MX1000 som gamer mus kjem nok berre frå folk som ikkje har peiling og hadde ikkje merka forskjell om den hoppa opp og beit ein i baken. Ein til som gir MX1000 på pukkelen:

 

"First of all I have to say that I used a MX510 before, which I think, was the best Gaming Mice and most of you will agree. But as I said it was the best Gaming Mice and after I tested the Logitech MX1000 which got out of this race because it has 800dpi and lags on Low Sensivity which means it is loosing tracking and no gamer can play with a mice that you can play on grass because of its laser technique but is unplayable because of its weight and it keeps hanging at fast moves nearly every time. This is Gaming not Golf. So the Final fight for the new Crown of Gaming Mice was fought between the Logitech MX 510 and the Razer Diamondback."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Bruker selv Microsoft IntelliMouse Optical 1.1, som er en knallgod mus hvis du ikke har så alt for store hender. En ting som er litt negativt med den, er at den kan henge litt etter ved brå, raske bevegelser.

Lenke til kommentar
Bruker selv Microsoft IntelliMouse Optical 1.1, som er en knallgod mus hvis du ikke har så alt for store hender. En ting som er litt negativt med den, er at den kan henge litt etter ved brå, raske bevegelser.

Ja, og det gjør den til en dårlig gamer mus....

Nei?

 

Mange proffesjonelle bruker den jo :roll:

 

Har 2 stykker her i huset og ingen henger etter ved brå bevegelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...