Gå til innhold

Beste gamer musa?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny mus nå, drit lei musa jeg har. Funker ufattelig dårlig i FPS-spill. Tenkte å kjøpe MX1000. men leste at noen ikke var fornøyd med den fordi man mistet kontakten med den bare man løftet den litt, noe man ofte gjør når man spiller.

 

Hva bruker du som gamermus og viktigst av alt; er du fornøyd med den?

 

[ser at denne kanskje burde stått under Diskuter spill og... - PC og ikke - Generelt, sorry. Bare å flytte]

Endret av Merolen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den beste gaming musa er forskjellig fra person til person. Å velge en mus du skal bruke i FPS spilling og online FPS spilling er et meget tøft valg, som vi ikke kan gjøre for deg. Vi kan gi deg tips om hvilken vi er fornøyd, men det vil ikke med andre ord si at du blir like fornøyd med den ;)

Lenke til kommentar

Alt du trenger er en optisk mus som sitter godt i hånden og en god musmatte som musa glir godt på(de fleste funker egentlig). Jeg bruker ms intelli 3.0 og jeg er veldig fornøyd med den. Broren min bruker Logitech MX510 og jeg kunne like godt brukt den også. Alt annet om mus og musmatter er bare oppspinn.

Lenke til kommentar

som Pakkis så sverger jeg til MS Intelli 3.0 den sitter meget godt i hånden og har god responstid, men som andre allerede har påpekt, hvem mus som er best for deg er så inviduellt at du bør spørre andre som har forskjellige mus om du kan teste de i forskjellige spill..

Lenke til kommentar

Takk for alle svarene:) Tok et raskt søk i google og dette forumet før jeg la inn innlegg, kunne sikkert ha funnet noe hvis jeg hadde leitet mer. Men hva har man forum til:) Både mx510 og Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 er jo så billige at jeg nesten kan kjøpe begge å prøve de ut. Men mått jeg ha valgt en av de ville det nok vært MX'en p.g.a formen. Regner med at de er like bra på presisjon. Det viktigste er vel at den ikke er trådløs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...