Merolen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Skal kjøpe meg ny mus nå, drit lei musa jeg har. Funker ufattelig dårlig i FPS-spill. Tenkte å kjøpe MX1000. men leste at noen ikke var fornøyd med den fordi man mistet kontakten med den bare man løftet den litt, noe man ofte gjør når man spiller. Hva bruker du som gamermus og viktigst av alt; er du fornøyd med den? [ser at denne kanskje burde stått under Diskuter spill og... - PC og ikke - Generelt, sorry. Bare å flytte] Endret 17. oktober 2004 av Merolen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Bruker Logitech MX700. Er meget fornøyd, sitter godt i handa, er passe stor for min del, og glir godt på den blå tøymatta jeg har av en musematte. Har ingen problemer med den i FPS spill, its my best friend Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Bruker Microsoft IntelliMouse 2.0, den funker bra den Lenke til kommentar
whom Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 MX 510+Func+hyperglide Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Logitech MX510 eller Microsoft IntelliMouse 4.0 Kongemus begge to... Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Den beste gaming musa teknisk er uten tvil Razer Diamondback Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Den beste gaming musa er forskjellig fra person til person. Å velge en mus du skal bruke i FPS spilling og online FPS spilling er et meget tøft valg, som vi ikke kan gjøre for deg. Vi kan gi deg tips om hvilken vi er fornøyd, men det vil ikke med andre ord si at du blir like fornøyd med den Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er godt fornøyd med Intellimouse 4.0 - har aldri funnet en verdig erstatter Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Alt du trenger er en optisk mus som sitter godt i hånden og en god musmatte som musa glir godt på(de fleste funker egentlig). Jeg bruker ms intelli 3.0 og jeg er veldig fornøyd med den. Broren min bruker Logitech MX510 og jeg kunne like godt brukt den også. Alt annet om mus og musmatter er bare oppspinn. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Bare ikke tro du blir noen gud av å kjøpe deg ei mus til 2000 kr, kan likevel bli eid av folk med ballmus til 59 kr Bruker MX310 og QPAD, fungerer fett, vil tro at MX-serien er bra valg. Lenke til kommentar
Totti Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 som Pakkis så sverger jeg til MS Intelli 3.0 den sitter meget godt i hånden og har god responstid, men som andre allerede har påpekt, hvem mus som er best for deg er så inviduellt at du bør spørre andre som har forskjellige mus om du kan teste de i forskjellige spill.. Lenke til kommentar
Zodux Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg bruker Microsoft Intellemouse 1.1 Optical. Jeg er veldig fornøyd. Endret 18. oktober 2004 av Zodux Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg hadde gått for Razer Diamondback. Musematte: Q-Pad eller fUnc 1030. Begge ligger under 200 lappen. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Styr unna MX1000: les her Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det er ganske mange som er enige det som sies i første post i tråden fenris1911 linker til. Styr unna MX1000... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Finnes jo Utrolig mange poster om dette emnet fra før av da... Søkemotoren er din venn, sammen med google har du ett bra verktøy.. Men siden jeg først er i gang å skriver synes jeg "The Aimbot" er en veldig god kombinasjon. IE 4.0 og en Steelpad 4S er jo supert! Har samme selv, og kan anbefale deg den! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Når vi først er inne på muser (nei ikke tenk firkant nå hehe) Hva er best optisk eller kule mus?? og en ting til er tråløs eller "vanlig" gammeldags med ledning?? Endret 18. oktober 2004 av rkg1000 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Bruker MX310 den funker glimrende Hva er best optisk eller kule mus??og en ting til er tråløs eller "vanlig" gammeldags med ledning?? Det beste er optisk med tråd Endret 18. oktober 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Merolen Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Takk for alle svarene:) Tok et raskt søk i google og dette forumet før jeg la inn innlegg, kunne sikkert ha funnet noe hvis jeg hadde leitet mer. Men hva har man forum til:) Både mx510 og Microsoft Intellimouse Explorer 4.0 er jo så billige at jeg nesten kan kjøpe begge å prøve de ut. Men mått jeg ha valgt en av de ville det nok vært MX'en p.g.a formen. Regner med at de er like bra på presisjon. Det viktigste er vel at den ikke er trådløs... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jepp Trådløs duger ikke, hehe. Henger for mye etter for min smak ihvertfall, ikke at jeg driver med pro gaming, men litt respons må man ha. Bruker forøvrig MX310 (optisk, tråd) selv, på en Q-Pad matte, begge deler er billig og fungerer utmerket sammen. Regner med at MX510 vil være veldig bra valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå