Gå til innhold

Nedtelling til GTA San Andreas: utgis i dag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hello...

 

Jeg trodde faktisk ikke at GTA vice city kunne kjøpes på pc?!?

Men dere har kanskje lasta det ned?!

Jeg har det på PS2 men jeg har en gammel og dårlig PC men skal hente den nye i posten på Mandag ;)

Du kan kjøpe både gta 3 og vice city til pc i hvilken som helst spill forhandler ;)

Jeg har enda ikke testa det ut på pc - trofast til PS2 :w00t:

Lenke til kommentar
va det nån som prøvde oppdraget på vice der man fyllekjørte det var jo Knall :!:

Hva? har jeg gått glipp av et fylleoppdrag? :cry: Hvor i spillet var dette?

 

Håper forresten det blir multiplayer/splitscreen!

Det var da ikke et oppdrag hvor man fyllekjørte. Man hadde bare tatt pillene til den syke militærmannen som lekte seg med eksplosiver, om jeg ikke husker helt feil :)

Man skulle ihvertfall kjøre den fyrn til en lege.

Lenke til kommentar
va det nån som prøvde oppdraget på vice der man fyllekjørte det var jo Knall :!:

Hva? har jeg gått glipp av et fylleoppdrag? :cry: Hvor i spillet var dette?

 

Håper forresten det blir multiplayer/splitscreen!

Det var da ikke et oppdrag hvor man fyllekjørte. Man hadde bare tatt pillene til den syke militærmannen som lekte seg med eksplosiver, om jeg ikke husker helt feil :)

Man skulle ihvertfall kjøre den fyrn til en lege.

Du husker rett :thumbup:

Lenke til kommentar
va det nån som prøvde oppdraget på vice der man fyllekjørte det var jo Knall :!:

Hva? har jeg gått glipp av et fylleoppdrag? :cry: Hvor i spillet var dette?

 

Håper forresten det blir multiplayer/splitscreen!

Det var da ikke et oppdrag hvor man fyllekjørte. Man hadde bare tatt pillene til den syke militærmannen som lekte seg med eksplosiver, om jeg ikke husker helt feil :)

Man skulle ihvertfall kjøre den fyrn til en lege.

Nei, man tar ikke pillene...Bombemannen sprenger selv seg av armen og må et militær sykehuset. Du blir svimmel av gassene bomben slipper ut.

Lenke til kommentar
Ville likt å ha sett litt mer variasjon i karakterene man møter i spillet (barn, pensjonister etc)

Barn tror jeg man aldri kommer til å se i gta serien. Er jo ikke veldig populært blandt den mer voksne befolkninen som ikke spiller. Hva tror du kommer til å skje hvis det er mulig å denge løs på unger i spillet?

 

Valgjerd kommer jo aldri til å holde fred :realmad:

Heh, det er vel sant det. Utviklere er redde for å være for kontroversielle :/

Lenke til kommentar

Gleder meg til å gå til frisøren å klippe "meg". *Carl Johnson skal ha afro* :p

 

Ellers håper jeg at bilene ikke forsvinner bare man vender ryggen til i 2 sek. Og at politiet blir litt mer proffesjonelle. ;) Og til sist men ikke minst, så håper jeg at fargene på spillet blir bra. At fargene ikke blir baby-rosa, baby-blå osv. Fikk sjokk når jeg spilte Vice City for første gang. Fargene var jo rosa osv, men ble vandt med det :cool:

Lenke til kommentar

Fargene tenkte jeg også på her om dagen, jeg digga virkelig den super freshe 80-talls looken vi fikk på Vice City. Det var en fryd å kjøre rundt og bare kikke på neonlys og høre på cheesy 80-talls pop.

 

SA tror jeg blir litt "brunt", gitt, med mange jordfarger. Men det er jo slik jeg husker det fra alle gangstafilmene som ble gitt ut på 90-tallet. Gleder meg virkelig til å ta en drive-by shooting i SA, det har alltid virket så fett :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...