Gå til innhold

Nedtelling til GTA San Andreas: utgis i dag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kunne ønske bilen ikke stoppa vis polti åpna døra (det er jo nesten umulig å stjele en halv treig bil hvis man har polti etter seg)

Er jo bare å skyte de da! Drive-by-shooting! =) :cool:

Gleder meg virkelig til å få satt henda på spillet nå. Det eneste jeg lurer på nå er om jeg får tak i det på dagen - det blir jo fort utsolgt :) Vurderer virkelig å overnatte utenfor butikken (hehe) :p

Lenke til kommentar
kunne ønske bilen ikke stoppa vis polti åpna døra (det er jo nesten umulig å stjele en halv treig bil hvis man har polti etter seg)

Er jo bare å skyte de da! Drive-by-shooting! =) :cool:

Gleder meg virkelig til å få satt henda på spillet nå. Det eneste jeg lurer på nå er om jeg får tak i det på dagen - det blir jo fort utsolgt :) Vurderer virkelig å overnatte utenfor butikken (hehe) :p

Din syke, syke mann

Lenke til kommentar
Gleder meg virkelig til å få satt henda på spillet nå. Det eneste jeg lurer på nå er om jeg får tak i det på dagen - det blir jo fort utsolgt :) Vurderer virkelig å overnatte utenfor butikken (hehe)  :p

Joiner ;):p

 

Har sagt til meg selv at det spillet, det SKAL jeg ha på release dagen, samme hva. Derfor skal jeg være tidlig ute, og om den første butikken jeg besøker er utsolgt, så går jeg til neste. Og slik kommer jeg til å fortsette helt til jeg har spillet trygt i innerlomma på jakken min :yes::love:

 

Edit: Lurte forresten på om noen hadde peiling på ca prisen på spillet? :hmm:

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar
Gleder meg virkelig til å få satt henda på spillet nå. Det eneste jeg lurer på nå er om jeg får tak i det på dagen - det blir jo fort utsolgt :) Vurderer virkelig å overnatte utenfor butikken (hehe)  :p

Joiner ;):p

 

Har sagt til meg selv at det spillet, det SKAL jeg ha på release dagen, samme hva. Derfor skal jeg være tidlig ute, og om den første butikken jeg besøker er utsolgt, så går jeg til neste. Og slik kommer jeg til å fortsette helt til jeg har spillet trygt i innerlomma på jakken min:yes: :love:

 

Edit: Lurte forresten på om noen hadde peiling på ca prisen på spillet? :hmm:

Ander egentlig ikke, men vice city kjøpte jeg dagen det kom ut for 550 kroner, så det er nok noe rundt der.

Lenke til kommentar
*

Husk at det er en spoiler, så du bør redigere innlegget litt! ;)

 

SPOILER

 

 

 

 

 

 

Ja, det er multiplayer. Dessuten er det bare på noen missions. Og det er ikke splitscreen, så man må gå ved siden av hverandre. :thumbup:

 

 

 

 

 

 

/SPOILER

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...