siemensboy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva er forskjellen på Windows XP pro og Win Xp home?!? Jeg vet ikke så mye om forskjellene !! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Home har ikke system restore, home støtter ikke flere enn 2 CPU-er.... (Er flere ting også, som jeg ikke kommer på) Home er ikke "Pro"! Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Mohahah .. Har Brent Xp pro av en kamerat :S Men jeg har akkuratt kjøpt meg ny Pc, og jeg gadd ikke å koste på 600kr for å få XP pro når jeg har det på Cd Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Mohahah .. Har Brent Xp pro av en kamerat :S Men jeg har akkuratt kjøpt meg ny Pc, og jeg gadd ikke å koste på 600kr for å få XP pro når jeg har det på Cd Neimen så fint for deg da.... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Forumet har en egen kategori for windows under programvare. Å skryte av at du har lastet ned windows xp pro hører ikke hjemme på forumet. Jeg vil annbefale deg å ta en titt på RETNINGSLINJENE Posten stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg