Kamp Fisk Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Jeg har et pinacle tv kort som fungerer greit til vanlig tv, men når jeg bruker opptaksfunksjonen blir det en forsinkelse i lyden dvs (stemmer/lyd kommer etter hendelsen) jo lengere ut i opptaket jeg kommer dess værre blir forsinkelsen. Kan noen hjelpe meg med dette problemet? det haster litt, for jeg skulle gjerne ha tatt opp et programm i kveld!! men jeg må få orden på det uansett. jeg bruker det programmet som fulgte med pinacle kortet til opptak. takk. Endret 17. oktober 2004 av Kamp Fisk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) VirtualDub har en funksjon som låser lyden til bildet. Hadde dette problemet selv. Altså.. du bruker VirtualDub til å ta opp med. Endret 17. oktober 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 hvor får jeg tak i dette programmet ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Google, mest sansynlig. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg forstår ikke programmet riktig er det laget for opptak eller for retting av lyddelayen? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det er laget for opptak, og enkel redigering. For å ta opp: File -> Capture AVI For å låse lyden: Capture -> Settings -> Lock video stream to audio Husk å stille in audio og video codec, framerate etc. Genialt program når man får det til Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 sikkert et fint programm, men det henger seg opp hver gang jeg trykker på capture avi knappen er det noe annet programm ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kanskje du har bedre hell med VirtualDubMod eller nandub (tror jeg det heter). www.doom9.org <-- ligger der. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 også dette hang seg opp på samme måte, men det er jo omtrent det samme programmet da Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hadde som sagt samme problemet selv med et pinnacle kort. VirtualDub var det eneste jeg fant som fiksa problemet. Har du prøvd å først gå inn i et annet program og "initialisere" capture-kortet (ta opp en liten bit) for så å avslutte det og ta inn VDub? Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 har prøvd det med et langt tidligere opptak, men når jeg trykker på play og den viser (dub in progress) skjer ingenting, lyden henger fortsatt igjen! Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 noen andre programmer? Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg vet dette er bumping, men jeg skulle gjerne ha tatt opp et programm i kveld !!! please hjelp meg Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva med å kontakte Pinnacle support? ;-) Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 ikke akkurat løsningen nå Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hva med Virtual VCR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå