Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

D-Link, Finner ikke mit trådløst nettverkskort!

Anbefalte innlegg

Hei,

Trødløse Nettverket er helt i orden vi er 3 pc´er koblet til inkludert min, har kjekket hos di to andre brukerene av nettverket og alt er i orden der, så nettverket funker som det skal. Problemet mit er at etter eg resetet BIOS ved og ta ut BIOS batterie pga feil overkloking (Har satt hele BIOSèn til defult) Dette er et MSI hovedkort.

Når eg no startet maskinen opp virket ikke det trødløse nettverket D-Link eg får ikke koblet meg opp til internett, så eg tok og uinstallere D-link or reisntallere det fra Cden.

Etter dette så får eg NO CARD FOUND på D-Link programet og har ingen Oppkobling på Nettverkskoblinger

har ikke mulighet til og gjøre noe via D-Link den vil ikke åpne siden den finner ingen Trådløs nettverkskort

Prøvd -legg til maskinvare- med ingen hel Win XP finner altså ikke kortet mit. Eg har ingen flere ideer det må nok vere noe med BIOSen siden dette startet etter BIOS reset.

Noen som har oplevd dette eller har en løsning på hvordan eg kan fikse dette? Kjører 56k Modem nå :( ikke så kjekt hehe!

Takk på forhånd!!

Endret av Krnoickee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke peiling på trådløst, men har begynt å undersøke saken siden jeg skal ha opp et slikt nettverk til helga.

D-Link DI-624+

DWL-G520+

Ser at det stadig kommer ny 'firmware' til produktene, noe jeg tror kan være til hjelp hvis rettelsene er relevante mht. problemet og man oppdaterer riktig. Da er det viktig å vite hvilket produkt og revisjon man har, ellers kan "boksen" slokne helt.

Wireless Devices

Firmware

Har du prøvd å restarte selve basestasjon og satt i Bios at maskina starter opp med nettverk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...