Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Problem: Av og til når jeg slår på PCen kommer det striper og streker opp på skjermen, som beveger seg. Men når jeg slår PCen av og på, er de borte. Jeg kjøpte ny PC rett før sommerferien og det har kommet frem på skjermen noen ganger etter det, Men det har vært skjeldent. Jeg har et Radeon 9800 SE grafikk-kort. I DAG KOM DET IGJEN (17/10-04) Hva skal jeg gjøre? #overdrevent bruk at smilies er ikkje populært, moderator jankee# Endret 24. oktober 2004 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 har du klokket skjermkortet?? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 kansje det er defekt send det inn der du kjøpte det og be dem skjekke det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg kjøpte den ferdigbygd på komplett.no kostet 9000 cash! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Send hele maskinen tilbake da, be de fikse problemet. Hvis de bygger den for deg har du rett på at de skal se på den for deg. Lever tilbake og de fikser. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg får det samme på den ene maskinen på jobben. Striper som kun synes under lasting av Windows. Når man da kommer inn i windows, er skjermen helt bra igjen. Har vært tatt opp i forumet her før, uten at det kom noen løsning på det. I mitt tilfelle er jeg ganske sikker på at det har med skjermen å gjøre. (Q17S) Ellers er maskinen 100% stabil. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Mulig skjermkortet ditt blir overopphetet... sjekk om viften på skjermkortet fungerer og om den er montert riktig. Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 med mitt 9800pro @ XT hadde jeg (og mange andre kamerater med samme kort) dette problemet. Ikke noe å bry seg om, bare å restarte maskina Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg hadde samme problemet med mitt 9800se. jeg lastet bare ned nye drivere så ble alt bra igjen. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Problem: Av og til når jeg slår på PCen kommer det striper og streker opp på skjermen, som beveger seg. Men når jeg slår PCen av og på, er de borte. Jeg kjøpte ny PC rett før sommerferien og det har kommet frem på skjermen noen ganger etter det, Men det har vært skjeldent. Jeg har et Radeon 9800 SE grafikk-kort. I DAG KOM DET IGJEN (17/10-04) Hva skal jeg gjøre? oppdater drivere. fungerer ikke det, prøv å oppdater bios. ( ta backupp av gamle. For hvis ny bios ikke løser problemet, må du flashe tilbake til gammle så garantien fortsatt gjelder ) Endret 24. oktober 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 er nokk bare skjermkortet som er buggete. Egentlig ingenting å bry seg om da det forsvinner etter restart igjen. Hadde akkurat det samme på mitt 5600 ultra kort, måtte restarte for å få det bort. Dette skjedde veldig skjeldent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå