FpsStu Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Minner alle med respekt for seg selv, og biler om å ta turen til lillestrøm i år! var der for 2 år siden, kan ikke si meg annet enn storfornøyd! link Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Helt enig, var der sist og skal i år også... Pluss at jeg fikk med meg bilmessen som var i Stockholm i fjor :-) Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 dit skal hvertfall jeg! Lenke til kommentar
atticus Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg tror ikke jeg kommer siden |king_m| skal dit.. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg tror ikke jeg kommer siden |king_m| skal dit.. Jeg skal finne ut hvor du bor, jeg... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Vurderer det.. Ligger vel 1.5 timer herfra, får høre om noen blir med.. Lenke til kommentar
_André_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) skulle gjerne tatt turen...men e 16 år....og har lite penger.....og bor i bergen... Endret 26. oktober 2004 av _André_ Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det blir en tur opp dit for meg i år også Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Blir tur på meg også. Gratisbiletter Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Skal dit jeg også Noen som vet om det er lov å ta bilder inne der ? Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Noen som vet om det er lov å ta bilder inne der ? Det burde ikke være noe problem å ta bilder.. Sist jeg var der var det ikke noe forbud, så regner ikke med det blir forbudt i år... Ble tatt en del bilder i 2002 (fyllte minnedskortet på kameraet)... Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Blir vel til at jeg drar med meg madamen og tar en tur vel! dumpa ned to invitasjonsbilletter i posten ihelga så.. blir vel å dra med digital kamera! regner med en del pent å se på så Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Da tar jeg med kamera Fikk invitasjonsbillett i posten i dag jeg også Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg skal dit på torsdag... Endret 4. november 2004 av Prowl Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg skal også dit? Men hvor ligger det Er det langt fra Kr. sand? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg skal også dit? Men hvor ligger det Er det langt fra Kr. sand? Ett stykke utenfor Oslo (Lillestrøm), så ja. det er nok ett stykke fra Kr. Sund. Var der idag, var mange fete biler der, men det var lite show. Tror det er bedre i helgen. Lenke til kommentar
drool Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 For dem av dere som ikke var der, så har jeg lagt ut et bildebidrag HER. Lenke til kommentar
TeMA Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg skal også dit? Men hvor ligger det Er det langt fra Kr. sand? Ett stykke utenfor Oslo (Lillestrøm), så ja. det er nok ett stykke fra Kr. Sund. Var der idag, var mange fete biler der, men det var lite show. Tror det er bedre i helgen. Hvis man går inn på www.messe.no/autofil og trykker seg frem til Adkomst -> http://www.bg14.net/13/other/NO/arrival.asp så står det forklaring på hvordan man kommer seg dit : Tog ? Fra Oslo S til Lillestrøm på 11 minutter. Avgang 09, 21 og 37 minutter over hver time. Informasjon; www.nsb.no Flytoget ? Gardermoen til Lillestrøm: 14, 34 og 54 minutter over hver hele time mellom kl 0534 og kl 0034. Flytoget tar 12 minutter. Informasjon på 815 00 777 eller www.flytoget.no Bil ? Fra Oslo: Avkjøring fra E6 ved Karihaugen. Følg skilt til Lillestrøm deretter til Norges Varemesse. ? Fra Trondheim: Avkjøring fra E6 ved Skedsmokorset. Følg skilt mot Fetsund og deretter til Norges Varemesse. Er også link til kart der: http://www.messe.no/hotell/flash/hvor.html Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nå har jeg vært der Av høydepunkter kan jeg nevne Mercedes CLS, nye Mercedes SLK, Renault Laguna, BMW M5, Aston-Martin DB9, Volvo C70, Audi A6 og Citroén karamellene Lenke til kommentar
drool Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ikke glem SRT-10 da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå