Zardoz Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 når jeg forsøker å gå til http://www.platekompaniet.no får jeg denne meldingen: FEILMELDING: Denne siden krever at nettleseren din støtter cookies! Hvis du har deaktivert cookies, må du aktivere dem igjen. Prøv igjen -jo, jeg har sjekket at cookies er enablet, både i IE og Opera. Hva gjør jeg? Noen som har lignende erfaringer? Takk for hjelpen :smile: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Hmm, er jo noe sløvt av platekompaniet å kreve cookies da. AtW Lenke til kommentar
chma Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 så lenge man skal kunne drive nettburikker det ingen andremuligheter enn å bruke cookies for å huske hva du legger i handlekurv etc. mvh Christian Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Hvis man ikke vil bruke en sinnsyk querystring da :razz: Lenke til kommentar
chma Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 upraktisk...., men jeg er litt enig i at man burde kunne besøke siden uten å måtte ha cookies, hvis man skal se på prisene er det jo ikke nødevendig med de cookiesene....:smile: mvh Christian Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 greit nok, men er det ingen som kan bidra med noen konstruktive tips for hvordan jeg kommer inn på den :?: Lenke til kommentar
tZar Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Høres merkelig ut, tror ikke dette jeg sier nå skulle ha noe å si, men det går jo ann å prøve. Legge til platekompaniet.no under trusted sites i IE. Ellers kan det jo være lurt å slette cachen. Har opplevd ofte at dette løser slike problemer. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 Quote: Den 2002-05-19 18:41, tZar skrev:Høres merkelig ut, tror ikke dette jeg sier nå skulle ha noe å si, men det går jo ann å prøve.Legge til platekompaniet.no under trusted sites i IE.Ellers kan det jo være lurt å slette cachen. Har opplevd ofte at dette løser slike problemer. har prøvd forslaget, men det funker fortsatt ikke. Andre tips? Lenke til kommentar
chma Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 tillat cookies fra siden.....:smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå