Litejk Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 J.... jamba reklamer... hate da so sinnsykt.. + dan taite dame stemmo so saie kossen me jere da og.. hate dan stemmo.... Ødelegge reklamen,,, da e plagsomt me reklame men av og til kan det vere kjekkt. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Reklamene til MTV er selvutslettende. I tillegg til de Jamba-monstrene, har de også de animerte orgasmelydene. Hvis du ser på den tyske MTV'en(som jeg må når jeg er hos typen) er det en tysk dame som får orgasme (høres enda verre ut). Gud bedre! Argh! Tysk MTV og Jambareklamer er hat! Lå på sykehuset i Spania i 11 dager i sommer.. MTV var den eneste kanalen hvor det var håp om å høre litt engelsk (på de programmene de av en eller annen grunn ikke hadde dubbet). Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 brenn i helvete jamba brenn I HATE JUMBA Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 OOHH! Godt det ikke bare er meg som er lei! River av meg håret vær gang de reklamene kommer!!! *die* Forbanna stygge engelske ghetto stemme!! *kvalmt* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 brenn i helvete jamba brenn I HATE JUMBA 100% enig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå