FpsStu Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er det noen fler enn meg som irriterer seg over Jamba reklamene? De går jo minst 3 ganger i en reklamepause på MTV, og hver reklame er "dobbelreklame" så det blir nesten 6 ganger... ARGH! irriterer meg over selskap som gjør alt for å tjene 1 kr mer. Ser vanligvis ikke på MTV, men det er pimp my ride weekend, og som die-hard bil entusiast, så må jeg få med meg det... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er det noen fler enn meg som irriterer seg over Jamba reklamene? De går jo minst 3 ganger i en reklamepause på MTV, og hver reklame er "dobbelreklame" så det blir nesten 6 ganger... ARGH! irriterer meg over selskap som gjør alt for å tjene 1 kr mer. Ser vanligvis ikke på MTV, men det er pimp my ride weekend, og som die-hard bil entusiast, så må jeg få med meg det... Håhå, det er SINNSYKT irriterende. Jeg HATER jamba. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva er Jamba? Uansett, kan sikkert stemme i hylekoret i.o.m. at jeg hater all reklame. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvem er det som gidder å kjøpe animerte bilder med en rosa flodhest som spanker seg selv? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det verste er at jeg kjenner mange som har kjøpt animerte bilder av en self-spanking flodhest. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det verste er at jeg kjenner mange som har kjøpt animerte bilder av en self-spanking flodhest. Slå dem. Seriøst. Jamba er ondt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 den flodhesten er så rå da *smack smack* Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Uff, det værste med Jamba reklamen er musikken Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Enig! de reklamene må være det mest irriterende som går på tv for tiden. MTV har også en lei uvane med å sende de samme reklamene øtren ganger iløpet av et lite tidsrom. Som f.eks den der cola/daim reklamen En av grunnene til at jeg skjelden ser på mtv.. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ikke bestill fra Jamba!!!! Noen jeg kjenner gjorde det, og de ble automatisk medlem. Sendte Jamba stopp og før han rakk og melde seg ut, fikk han 3 nyhetsbrev til 30 kroner hver. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 For only 30 CROWNS you can get a self-spanking hippo! Send GetFucked1 to 1567 now! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det må jo koste et fjell av penger for Jamba-selskapet å sende reklame så mye, og så ofte. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Reklamene til MTV er selvutslettende. I tillegg til de Jamba-monstrene, har de også de animerte orgasmelydene. Hvis du ser på den tyske MTV'en(som jeg må når jeg er hos typen) er det en tysk dame som får orgasme (høres enda verre ut). Gud bedre! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja, jamba reklamene er utrolig irriterende. Mener jeg har sett den på tv3 og ztv også. Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 "Send Giga 1, Giga 2 eller Giga 3 til 1-900-GO-FUCK-YOURSELF!" ...Hater mobiltelefoner! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ahhh endelig en tråd mot denne jævl*** reklamen! det er så irriterende! Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hyyyyyL!!! er umulig å se pimp my ride med 6 jamba reklamer på rad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå