Diablito2k Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg er litt usikker på hvor jeg skal poste denne, så jeg satser på hjelp her i det siste har maskinen min låst seg ganske ofte . det skjer alltid etter jeg har klikket på noe med musa, enten om det er en link, et program osv. og det skjer alltid mens det er lyd igang så det kommer in dirre lyd, slik som at den lydbiten som spilte akkurat idet den klikket spilles om igjen ca 5 ganger i sedundet elns.. programmer som ikke funker 100% er wc3 som hopper ut av og til og SketchUP som ikke vil vise noe bilde når "hardware accseleration" er valgt. HW- specs i profil, og ellers har jeg en 100% nyinstall av XP og alle de nyeste driverne.. hva kan forårsake dette ?? er utrolig plagsomt når man sitter der og jobber, så låser maskinee seg :| takker for all hjelp Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Du har sånn tilfeldigvis ikke installert SP2? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 kjør memtest på maskinen og så om den finner noe...la den gjerne gå en god stund! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Du har sånn tilfeldigvis ikke installert SP2? nope.. gidder ikke å installere dritt på maskinen Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 kjør memtest på maskinen og så om den finner noe...la den gjerne gå en god stund! hvor lenge er greit å kjøre den ?? har kjørt nå til "834cycles (1154% covarage)" med 0 error's Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 kjør memtest på maskinen og så om den finner noe...la den gjerne gå en god stund! hvor lenge er greit å kjøre den ?? har kjørt nå til "834cycles (1154% covarage)" med 0 error's Hmm...en times tid er ikke dumt... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 har kjørt nå en god del timer og fortsatt 0 errors.. noen andre tips ?? som sagt, så skjer dette alltid i windows og når jeg trykker på noe med musa. det bare plutselig skjer uten forvarsel.. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 har du innstallert noe programvare i det siste? maskinen min køddet seg litt etter at jeg innstallerte google desktop-greiene! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 hmm. nei, som sagt så har jeg nyinstall av XP og alle de nyete driverne.. ikke noen sånn jalla programmer.. Lenke til kommentar
DjBop Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har pcen alltid vært slik, eller er den nettopp bygget? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 den gjør det av og til.. kanskje en mnd imellom hver gang, men i det siste har det skjedd oftere.. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Du har sånn tilfeldigvis ikke installert SP2? nope.. gidder ikke å installere dritt på maskinen Hmm har du prøvd sp2 ? så du du kan omtale deg noe om den ? Endret 18. oktober 2004 av hauer Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 nope. men folk jeg skjenner har vært dumme nok til å installere den... og de har bare hatt problemer med treig maskin, internett som ikke funker osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå