BroboCop2 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har nylig fått noen problemer på maskina. Det som skjer er at etter en 5min tid så begynner musa å hakke til. Dette skjer hele tiden. Åpnet task manageren, masina står i idle. Cpu usage svitsjer fra 0% så 21% dette gjentar seg hele tiden, å like før 21% så lagger musen til (4-5sek mellom hver gang). Hva er dette for noe rart ?? Bare jeg rører musa over desktoppen så lag Det er ikke virus på maskina og heller ikke noe torrent saker. En annen ting, prøver å kjøre regedit men får melding: Registry editing has been disabled by Admin. noe jeg ikke har gjort så jeg får ikke resnka registeret. Hvordan enabler jeg dette ? Kjører W2000 sp2 m/full winupdate Norton 2004 oppdatert Mus: Logitech MX500 xp2700 På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hvilket program er det som tar CPU usage'n da? Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har du prøvd å kjøre SpyBot og Ad-Aware eller liknende? Hva er heter prosessen som bruker cpu når den hopper til 21%? Lenke til kommentar
BroboCop2 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Kjører opp kun taskmanageren. På processes så står system idle Process på cpu 98/99 Har fulgt med på de andre prosessene men de forandres ikke når den går over på 21% Har kjørt adaware/spybot, også kjørt register cleaner (Advanced System Optimizer) Men det hjelper ikke, det er ikke noe virus eller skumle prg. på maskina ifølge Norton/ BulletProofSoft.Spyware.and.Adware.Remover.v8.2.0.3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå