P-in-P Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har forgjengeren og den funket nesten perfekt i strategispill når en ble vant med den Serlig siden en kunne programere makroer (noe som en sikkert kan på denne også) slik at hvis du f.eks skulle bygge hive i SC så trykte du på en knapp som var programert til å trykke "B" først og deretter vente 1/100 sekund før den trykte "H", fikk fart på sakene det ja! Menne et lite spørsmål; Hva er den tingen jeg har laget ring rundt? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den er space (mellomrom) som standar knapp Lenke til kommentar
E.T Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 + leds for num/caps/scroll lock, men de signaliserer noen andre greier som jeg ikke har satt meg inni også Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vurderer plutselig denne seriøst. Oppdaget den da jeg started en tråd for å finne ut hvordan i Helvete jeg kunne bli kvitt den jævla console-knappen, som en eller annen kjernekar har plassert på | som ligger rett ved 1 som jo er geværet i CoD. Har blitt mye klabb og babb da jeg i panikk må skifte til gevær, og så drar jeg ned consolen, og i enda mer panikk trykker Escape, og så blir det bare helvete. I tillegg er det i CoD iallefall umulig customisere akkurat console-knappen, så det er jo ekstra moro. Funksjonaliteten ser ut til å være ypperlig, selv om jeg regner med at den er litt tung å komme inn i. Hvordan er det å skrive med den i chatten? Designet må faktisk være noe av det råeste jeg har sett på datautsyr. Ser ut som en stålhanske fra middelalderen. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Hehe, vet Den er drittøff I cod og CS kom jeg inni den med en gang, er liksom ikke så utrolig mange knapper å komme igang med Jeg bruker forøvrig "nintendo-styringen" på siden til å hoppe, liste meg og crouche (og ligge hvis det er aktuelt) Blir vel vanskelig å skrive med den i chatten da, blir vel sikkert raskere å bruke tastaturet. Har ikke prøvd selv da, så er sikkert ikke umulig Lenke til kommentar
E.T Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Slutt å spam _Vesla_ du har jo svart med smileyer og to-ordsposter i et fleng her på "brukertester" nå. Tips: Istedenfor å si "bra test" eller "ok test", spesifiser heller nærmere akkuratt hvorfor du syns dette Lenke til kommentar
E.T Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Gamepaden ble litt ødelagt etterhvert Har derfor skrotet den til fordel for Logitech Internet Pro =/ Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Vel, nå har jeg kjøpt den, men jeg er litt skeptisk. Jeg spiller CS og med denne så mister jeg nå mulighet til å switche våpen med nummertastene... Kjøpingen kan umulig gå fortere... Hvordan har du programmert den til å funke i f.eks. CS? Endret 24. februar 2005 av Martin A Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Solgte den jeg... Var jo ikke akkuart himmelsk Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Gamepaden ble litt ødelagt etterhvert Har derfor skrotet den til fordel for Logitech Internet Pro =/ Hvordan ødelagt? Kasta du den ? Slutt å spam og spesifiser nærmere Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jævlig som de utsetter release av oppfølgeren n52te. Er den 23. Januar foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå