Steikern Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har akkurat fått meg denne dvd brenern.. noen som veit hvilket programer jeg skall bruker for å brener med den? og er det mulig og brene med vanlige cder på 700 mb på den? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ja den brenner cder også.. hvilket prog du skal bruke kommer an på hva du har tenkt til å brenne. Nero funker til en hel del. det fulgte vel også med et program? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har akkurat fått meg denne dvd brenern..noen som veit hvilket programer jeg skall bruker for å brener med den? og er det mulig og brene med vanlige cder på 700 mb på den? Det er mulig ja, bruk nero For og brenne DVD er (backup av dine egene) søk på DVD shrink 2,3 er vell den nyeste Så kjører du DVD en gjennom det progget så brenner du filene ut med NERO Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 F. eks. Nero. Skrivehastighet 40x (CD) / 8x (DVD-R) / 12x (DVD+R) / 2.4x (DVD+R DL) Overskrivingshastighet 24x (CD) / 4x (DVD-RW) / 4x (DVD+RW) / 5x (DVD-RAM Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har akkurat fått meg denne dvd brenern..noen som veit hvilket programer jeg skall bruker for å brener med den? og er det mulig og brene med vanlige cder på 700 mb på den? Det er mulig ja, bruk nero For og brenne DVD er (backup av dine egene) søk på DVD shrink 2,3 er vell den nyeste Så kjører du DVD en gjennom det progget så brenner du filene ut med NERO driver og laster ned dvd shrink 3.8.exe takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 No problem, har det kommet 3.8 ? *laste ned* Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 No problem, har det kommet 3.8 ? *laste ned* osen får jeg det til og funke da ? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Programvare til en dvdbrenning har ingenting med annet om hardware å gjøre. Emnetittelen beskriver ikke tråden i det hele tatt. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg