Sven_O Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg skal kjøpe en mp3 spiller i denne klassen, og lurer på hvilket av disse: Creative Jukebox Zen NX Xtra 30GB Bundle Zen Xtra 30GB & Travelsound Apple iPod MP3-spiller 20GB M9282ZV/A som er best kjøp, jeg har ingen erfaring med noen av delene, kom gjerne med deres erfaringer og andre gode alternativer. på forhånd takk =) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har levd med iPOD på 15 GB en god stund nå, og har en blandet følelse. Den har super lyd, og bra brukervennlighet. Men for meg en minusene flere enn plussene. Mest av alt er det batteri kapasiteten som suger, kun 8 timer, men i praksis så ligger det på 5-6 timer, den kan strekke seg til 7 hvis lager en spill liste, og ikke rører maskinen før batteriet er tomt. Når du slår "av" den, så settes den kun på pause, og tømmer batteriet videre, det er umulig å slå den helt av, dette skjer kun når batteriet er tomt. Har også fått problemer med å få kontakt med PC, firewire funker ikke mer, og kun USB funker hos min bror, ikke hos meg. Har tenkt på å bytte, å da er i mine øyne det eneste alternativet den første Harddisk spilleren til Sony, Network Walkman HDD. Den er litt dyr, men ikke verre enn noen andre, og har annonsert batteri kapasitet på 30 timer, vi sikkert ligge på rundt 25, noe som er over det tredobbelte av iPODen, og størrelsen skal være mindre. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Tull, når du skrur IPODen av, så skrur den seg HELT av. Hold inne play knappen. Firewire fungerer overalt og windows gjennkjenner umiddelbart. Men den Sonyen ser ekstremt lekker ut, men er litt dyr. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Dette er feilpostet. Vi har et eget forum for mp3-spillere under lyd & bilde. Prøv der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg