American Eagle Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Halla.. Når jeg skal slå på dataen min så tar det så utrolig lang tid før den starter opp. Hvorfor det?? Endret 21. oktober 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Fordi du har en gammel pc med masse programmer ol. i oppstart? Litt mer info hadde ikke gjort no. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hvor mange programmer starter opp ved oppstart? Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 det er bare et par programmer som sterter ved oppstart, men de må være der. JEG HAR IKKE EN GAMMEL PC Lenke til kommentar
am3k Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hvilken hardware har du da? Kjør ad-aware & spybot. Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg gjør det men det hjelper ikke.. ååååååååååååååååå jeg begynner å bli litt irritert på den pcen nå ass Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Som tidligere nevnt, du MÅ komme med mer info for at vi skal kunne hjelpe deg. Hvilken Windows-versjon bruker du? Specs på maskinen din? Kom med info! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 det er bare et par programmer som sterter ved oppstart, men de må være der.JEG HAR IKKE EN GAMMEL PC sikker på det? Programmer kan starte i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Har kanskje samme problemet, Min er treig idet jeg starter pc-en. den kan stå lenge på bootebildet (asus ) 20 sek. gjerne, og så laster den operativsystemet som vanlig ( Xp proffesional norsk ) Dette kom etter at jeg la inn SP2. Har prøvd å bytte power også. Ikke at dete er så plagsomt siden min pc står på hele tiden stort sett, men ville bare nevne det Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg bruker windows xp.. jeg pleier og gå inn på msconfig på kjøt på stårt linja og fjerne noen programmer der, men det hjelper ikke noe.. bare si hva slags opplysninger jeg skal komme med så skal dere få dem.... Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 jeg har også opplevd at oppstarten av Windows XP PRO med SP2 installert har vært litt treig i oppstart. det plager meg heller ikke så mye da min pc står nesten alltid i Win2k. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Syns at oppstarten ikke har forkortet seg i det hele tatt. Tar like lang tid som for mange år siden. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Halla.. Når jeg skal slå på dataen min så tar det så utrolig lang tid før den starter opp. Hvorfor det?? win+r -> regedit -> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run og HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Fjern alt overflødig. Selv om jeg har gjort det også, hjelper det ikke mye. Sånn er windass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå